我们是不列颠的一员

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 21.10.2020 klo 11.00

请您访问我们的网站automaatiojärjestelmän我们的网址是:大英帝国。investinti on strateginen askel yhtiön läsnäolon vahvistamisessa Isossa-Britanniassa。

tillaus sisältyy Valmetin vuoden 2020 kolmannen neljänneksen tilauksiin。我叫蒂劳克森。

“请您把您的电话号码发给我们merkittävä我们的电话号码是统一的,我们的电话号码是统一的。Olemme vakuuttuneita siitä, että Valmet on meille oikea kumppani tämän hankkeen onnistuneesseen toteuttamiseen ", sanoo weba -konsernin toimitusjohtaja马丁Krengel

“Meille on ilo tehdä yhteistyöstä WEPA:n kanssa ja tulla valituksi kumppaniksi yhtiön laajentumiseen Isossa-Britanniassa。Olemme vakuuttuneita siitä, että uusi Valmet Advantage DCT -linja tarjoaa parhaan suorituskyvyn ja pehopaperin laadun ja täyttää WEPA:n tiukat vaatimukset tässä hankkeessa”,sanoo Valmetin paperit - likiketoimintalinja Pehmopaperitehtaat-yksikön myyntijohtaja简•埃里克森

Tekniset tiedot

Uuden pehmopaperikoneen在5 6号发邮件metriä ja suunnittelunopeus 2 200 metriä minuutissa。Se kasvattaa WEPA:n pehmopaperituotantoa nykyisestä noin 65000 tonnilla vuodessa。Pehmopaperin tuotannossa käytetään raaka-aineena kierrätettyä kuitua ja ensiökuitua。Uusi tuotantolinja on optimitu säästämään energiaa ja parantamaan lopputuotteen laatua。

Valmetin toimitukseen kuuluu kokonainen pehmopaperin tuotantolinja, joka sisältää massankäsittelyjärjestelmät jaValmet优势DCT 200hs - pehmopaperikonen通力在varustettuOptiFlo-peralaatikollaja teraksisellajenkkisylinterillaKoneessa在myös advantages-pehmopaperitknologiaa:ViscoNip-puristin,AirCap直升机-huuva晶澳ilmajärjestelmä, joka on sununniteltu käyttämään kaasuturbiinin poistokaasua puhallusilmana,WetDust-polynhallintajarjestelma,radansiirtojarjestelma jaSoftReel L -rullainMassankasittelylinjalla上OptiSlush-pulpperit,OptiFiner-kartiojauhimet jaOptiScreen-konelajittimet。

Lisäksi toimitus sisältää laajan Valmetin automaatiojärjestelmän, jossa onValmet DNA -kone- ja -prosessiohjaukset晶澳瓦尔麦特公司智商-laadunohjaus。Perussuunnittelu, koulutus, käynnistys ja käyttöönotto kuuluvat myös toimitukseen。

Tietoa asiakkaasta WEPA

WEPA-konserni对欧洲的看法。这是我们的kolmesta suurimmasta eurooppalaisesta valmistajasta sekä markkinajohtaja kierrätyskuiduista valmistettujen hygieniapaperien tuotannossa。Yhtiön liikevaihto on noin 1,3 miljardia euroa。WEPA-konsernin pääkonttori在Arnsbergissä北莱茵-威斯特法伦波若伊萨萨。

简·埃里克森,myyntijohtaja, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, paperit - likeiketoimintalinja, Valmet, puh。+46 70 517 14 90
Bernhard Glifberg, myyntipäällikkö, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, paperit - likeiketoimintalinja, Valmet, puh。+46 703 17 79 83

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely