Valmet harfåtten订购pånmukpapperslinjeto wepa i storbritannien

Valmet Oyjs pressmeddelande den, 2020年10月21日,东部时间上午11:00

直到我们离开的时候,我们还在为自动化做准备布,我Storbritannien。inveringen är ett strategiskt steg för företaget att stärka sin närvaro我Storbritannien。

订购ingår i Valmets orderingång för tredje kvartalet 2020。Värdet på ordern avslöjas inte。

“Vår我们的网址är我们的网址是:för弗姆蒂登和不列颠网址fortsätter我们的网址是:tillväxtmarknad我们的欧洲之旅。Vi är övertygade om att Valmet är den rätta samarbetspartern att ha vid vår sida för att implementera det här projektet på ett framgångsrikt sätt,“säger马丁Krengel,首席执行官i Wepa集团。

“我的爵士förväntan弗拉姆埃莫特岛萨马贝塔岛是我们的合作伙伴之一för我的合作伙伴。”Vi är förvissade om att Valmets Advantage DCT-linje kommer att ge bästa prestanda och papperskvalitet och därmed möta WEPAs höga förväntningar på det här projektet,“säger简•埃里克森,组织工厂业务部销售副总裁,纸业行,Valmet。

Teknisk信息

我们的孩子身高是på 5、6米,设计是på 2、200米每分钟。德国kommer att öka WEPAs nuvarande mjuppapersproduction med cirka 65000吨/ år。Som råmaterial för造纸公司både造纸公司网址färskfibrer att användas。Den nya productionslinjen är optimerad för att spara energi och ge en slutproductmed förbättrad kvalitet。

我的名字是:mälderisystem och enValmet优势DCT 200 HS mjukpappersmaskin。Maskinen är utrustad med enOptiFloinloppslåda.och en“斯太尔洋基圆柱。Den innehåller också Valmets Advantagetissueteknik med bland annatViscoNip新闻,AirCap直升机kapaoch luftsystem förberett för co-generation,WetDust dammsystem, arköverföringssystem och enSoftReelL rullstol。Malderilinjen bestar avOptiSlush碎浆机,OptiFinerkoniska raffinorer哟OptiScreen

Därutöver ingår ett omfattande automation spketmed瓦尔麦特公司DNA maskinkontroll, processkontroll哟瓦尔麦特公司智商kvalitetskontrollKomplett Konstruktion,安装,UTBildning,启动Och IdriftTagningIngårocksåireveransen。

信息om WEPA Group

WEPA集团är ett familjeföretag som verkar i hela Europa。De är en av De tre största Europeiska tillverkarna和marknadsledarna我生产卫生用纸från回纸。Den årliga omsättningen ligger på cirka 1,3 Miljarder欧元。我们住在阿斯伯格,诺拉·雷恩-韦斯特法林和提斯兰。

企业沟通

För mer信息,vänligen kontakta:
简·埃里克松,纸业务线薄纱厂业务部门销售副总裁,瓦尔梅特,电话+46 70 517 14 90
Bernhard Glifberg, Valmet纸业线组织工厂业务部销售经理,电话+46 703 17 79 83

Valmet公司är den leande globala utvecklaren och leverantören av工艺泰克,自动化和服务在马萨,纸业和能源工业。Vårt mål är att ge våra kunder världens bästa服务。

Valmets omfattande teknikutbud inkluderar såväl massabruk,生产厂家för组织,kartong和paper, som kraft- och värmeanläggningar för能源生产。Valmets innovativa service- och automationslösningar förbättrar driftsäkerheten och prestandan i våra kunders processer och effektiviserar användningen av råmaterial och energi。

Valmets nettoomsättning 2019 var cirka 3,5 miljarder欧元。Våra 13 000 medarbetare矮小的om i världen芬兰人nära昆德那阿阿betar för att förbättra deras result - varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,och företaget är。

Mer information芬兰人påwww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

个人资料的处理