Valmet Toimittaa OptiConcept M -ULKOPAKKAUSKARTONGINVALMISTUSLINJAN Shanying Paper,广东省KIINAAN

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 19.10.2020 klo 11.00

Valmet Toimittaa Uuden.Opticoncept M.-ulkopakkauskartonginvalmistuslinjan jamerkittävän自动田杏仁素春京纸,广东省赵庆in塔尔齐纳。Uudella Kartonginvalmistuslinjalla(PM 52)Valmistetaan Kraft-Pintaisia Liner-Lajeja,JA SE Lajentaa Shanying Paperin Liketoimintaa Giangdongin Alueimintaa Guangdongin Alueimintaa Guangdongin Alueimintaa Guangdongin alueimintaa Guangdongin alueimintaa Giangdongin alueimintaa Guangdongin Alueimintaa Guangdongin Alueimintaa Guangdongin Alueimintaa Guangdongin Alueimintaa Guangdongin alueimintaa广东省艾瑞奈

TilausSisältyyValmetinVuoden 2020 Toisen Vuosipuoliskon Saatuihin Tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

PM 52 Seuraa Opticoncept M -Kartonkilinjatoimituksia Shanying Huazhongille:21日下午OtettiinKäytöönJouukuussa2019 JA23日下午Syyskuussa.2020.ToimittanutNäidenLisäksiKuusiMuutaKartonginvalmistuslinjaaShanying International的Valmet。PM 52:苏万尼特​​岛瓦多的Nkäyttöönotto2021 Loppuun。

“Olemme tyytyväisiä aikaisempinin toimituksiin Huazhong PM 21:lle ja PM 23:lle。Oli todella mukavaa nähdä, kuinka hyvin ja saumattomasti kaikki työskentelivät yhdessä PM 21:n optimoinnissa ja PM 23:n käyttöönotossa:henkilöstömme ja亚洲的olivat paikan päällä jingzhousa ja亚洲的欧洲的亚洲的tukivat meitä etäyhteyden kautta ",山鹰国际在hallituksen puheenjohtajana ja toimitusjohtajana toimiva吴明武sanoo。

“Aiemmat referensme ovat todella hyviä, mikä oli erinomainen perusta projektille。我对奥索伊图图努特的尊敬,我对他的尊敬,我对他的尊敬。Laaja automaatiopaketti on erinomainen tuki käyttöönotossa ja linjan optimoinnissa startin jälkeen ", sanoo myyntipäällikkö汉府萨默登valmedilta。

我要把所有的钱都花在这上面

valmetin toimitus pm 52:llesisältäänopeanUlkopakkauskartonkilinjan.HylynkäsittelystäRullimelleJa Leikkureille。Mukana OvatMyös.Optiflo foudriier-perälaatikot,Optiformer多-viiraosa ja.OptiPress线性-puristinosa korkealaatuisen pohjakartongin valmistamiseksi,光探针电影-pintaliimauslaite,难以捉摸-kalanteri,Optireel线性-rullain siiirkiskoineen,Opticart流-konerullavaunusekä.Optiwin鼓-kantotelaleikkuri Ja Base-MallinenOptiwin鼓-kantotelaleikkuri。

Laaja AutomaatiopakettiSisältääProsesi-JA KoneohjaustenValmet DNA-automaatiojärjestelmät, ajettavuusja kunnonvalvonnan, sekäVALMET IQ.-laadunhallintajärjestelmän。toimitussisältääyöskattavan paketin valmetinpaperikonekudoksia瓦拉-kulutusosia

viiraltaan 9 300 mmLeveäkartonkikonevalmistaakraft-pintaisia liner-lajeja。Koneen Suunnittelunopeus on 1 200米/分钟JaPäivittäiskapasiteettinoin1 920吨。

广东铁托佳山鹰纸业

Vuonna 2019 perustettu山鹰纸业,广东省,在OSA山鹰纸业国际控股-yhtiötä,城下perustettiin vuonna 1957年Yrityksellä上useita pakkauskartongin JA sanomalehtipaperin valmistuslinjoja,jotka tuottavat laatikkokartonkeja,陆家aallotuskartonkeja,sisäpakkauskartonkeja,sanomalehtipaperia JA穆伊塔tuotteita。TuotantolinjoissaKäytetäänSekäkotimaisiaJAUlkomaisiaKierrätyskuituja。

朱向东,Kiinan maajohtaja, Valmet, puh。+ 86 13801795775
Petri Paukkunen,Johtaja,Kartonki-Ja Paperitehtaat,Paperit-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。040 744 8182

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsitely.