ValumetToimittaaLämpölaitoksenGöteborgEnergilleruotsiin

GöteborgEnergi.

Valmet Oyj:NLehdistötiEdote29.6.2020 KLO 11.00

Valmet Toimittaa Kokonaisen KattilalaitoksenKaukolämmöntootantoonGöteborgEnergiAB:LleGöteborgiinruotsiin。UusiLaitosVähentääFossiilisiaCo2-pässtöjä25000吨位vuodessa。

TilausSisältyyVumetinVuoden 2020 ToisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。TämänKokoisenJa Laajuisen Toimituksen Arvo在Tyypillisesti Yli 40 Miljoonaa Euroa。

UUSI kattilalaitos korvaa kaksi vanhaa kattilaa,在joiden polttoaineena ollut ALUN PERINöljyJA hiili,mutta jotka muutettiin puupellettipolttoisiksi vuonna 2003 Olemassa olevan laitoksenpurkutyötalkavat huhtikuussa 2021,JA UUSI laitoskäynnistyyjoulukuussa 2021 UUSI kattila 25 prosenttia isompi kuin kaksi vanhaa kattilaayhteensäJA Toimintakaudeltaan Pidempi。PellettipholttoistenKäyttötuntienLisääntyessäMaakaasunKäyttöVähenee。Palamistuhka PalautetaanMetsänn。

“GöteborgEnergin Tavoite on LopettaaKaukolämpötuotannon有限公司2-päästötKokonaanVuoteen2025Mennessä。Olemme Jo Ottaneet Monta AskettaTätäTavoitettaKohti,Ja Olen IloinenSiitä,ettänytuudistammeyösryankaukolämpölaitosta。Saamme Modernia Teknologiaa Edustavan Laitoksen,Joka PalveleeMeitäHyvin Vuosikausia。JatkammeMyösMuidenSuunniteltujen ToteInpiteiden Toteuttamista KohtiKestävämpääkaubääkaupunkia“,SanooGöteborgEnergin TuotantojohtajaAnnaSvernlöv.

“TärkeääJatkoaValmetin PellettilaitoSoimituksille上的Tilaus。Projektin Laajuus在Ainutlaatuinen,Silläsavukaasujenpuhdistusjärjestelmäedustaa parasta saatavilla olvaa teknologiaa ja laitokseen tuleemyösvalmetin teollisen neternin ratkaisuja。Kehittynyt Teknologia Tuottaa Tietoa Kunnossapitotarpeista,MikäParantaaLuotettavuutta Ja Suorituskya。Odotamme innolla mielenkiintoisen projektin toteuttamistayhteistyösägöteborbergernkanssa“,Sanoo Valmetin Emea-alueenEnergiamnistäJA-Palveluista VastaavaMyyntipäällikköMikael Barkar。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmet Purkaa Olemassa Olevan Kattilalaitoksen,Rakentaa Uuden Kattilan Ja ToimittaaPolttoaineEnkäsittiply-,Tuhkankäsittely-Jasavukaasujenpuhdistusjärjestelmät。Toimitussisältäääääässachuksen,käyntiinajonjakattilalaitoksenennakoivan kunnossapidon。Polttoainetehttaan 130兆帕丁Kattila Perustuu Valmetin Isoille PellettikattiLoille Kehitettyyn Teknologiaan。

Tietoa Asiakkaasta.GöteborgEnergi Ab.

Göteborgkaupungin kokonaananan omistamayhtiö的GöteborgEnergi Ab。SeKehittääjatoimittaa Energiantuotantoon Ja LaajakaistayhteyksiinLiittyviäuusiaRatkaisujaSekäTekeeTöitäSeommanTavoitten - KestävämmänGöteböteborges - Saavuttamiseksi。YhtiönPalveluksessaonlähesuhattyöntebää,jotkatekevätTöitäkestävämmänKaupunginTeen。

Mikael Barkar,Myyntipäällikkö,Energiamyynti Ja Palvelut,Emea,Valmet,Puh。040 534 4607

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.