直到Göteborg能量,我们都要参加

Goteborg Energi

瓦尔麦特公司请按meddelande登,2020年东部时间11点

Valmet ska bygga en komplett anläggning för生产av fjärrvärme till Göteborg Energi。Den nya anläggningen minskar emissionerna av化石二氧化氯med 25000吨每år。

Ordern inkluderas i Valmets orderingång för andra kvartalet 2020。Värdet på en order av den här typen och omfatningen är över 40 miljoner欧元。

Den NyaPannanläggningenErsättervåGamlaPannor Som UrsprungligenByggnsFörateldas med Olja och Gas MonoMOM 2003 konverterades直到颗粒。Rivningen Av Den ExisterandeAnläggndenenStarI 4月2021日Och Den Nya TAS I Drift I Drift I Drift Iffer 2021. Den Nya Pannan Blir 25ProcentStörreändvåGamlaOch Kommer Att HaEnlängreFriftsäsong。Eftersom Antalet DrifttimmarPå颗粒ÖkarMinskarAnvändningenAV Naturgas。AskanFrånFörbrännningentaturleras直到潜水。

Göteborg Energis mål är fossilfri fjärrvärme 2025。我很高兴över为你提供升级服务fjärrvärmeanläggning。Vi får modern teknik som kommer att tjäna oss väl i många år。Framåt kommer andra planerade steg mot en mer hållbar stad, " säger安娜Svernlov, producduktionschef på Göteborg Energi。

" Detta är en viktig fortsättning inom Valmets leveranser av anläggningar som驱动医疗丸,och项目omfattingär unik。Rökgasreningen blir det bästa vi kan leverera idag och anläggningen kommer att utrustas med Valmets lösningar för industriellt internet。该公司的信息来源于underhåll behövs或möjliggör bättre tillgänglighet。Detta är ett spännande projekt för Valmet, och vi ser framot att genomföra det tillsammans med Göteborg Energi, " säger米凯尔Barkar, EMEA能源销售和服务运营高级销售经理,på Valmet。

Valmets leverans信息

我们在这里工作过anläggningen,我们在这里工作过för bränsleberedning,我们在这里工作过rökgasrening。我leveransen ingår också安装,upstart och prediktivt underhåll för anläggningen。Pannan kommer att en bränslekapacitet på 130 MW och baseras på Valmets teknik för stora pelletseldade pannor。

信息om kundenGoteborg Energi AB

Göteborg Energi AB ägs av Göteborgs stad。Förutom utveckling och leverans av nya lösningar inom energiproductoch bredbandsuppkoppling arbetar företaget mot ett större mål - ett hållbart Göteborg。Göteborg能源哈尔nästan 1000 anställda som arbetar för att göra staden mer hållbar framåt。

企业沟通

För ytterligare信息kontakta:
Mikael Barkar,高级销售经理,能源销售和服务运营,EMEA, Valmet,电话+358 40 534 4607

Valmet公司är den ledande globala utvecklaren och leverantören av过程技术,massa自动化服务,纸张能源工业。Vårt mål är att ge våra kunder världens bästa服务。

Valmets omfattande teknikutbud inkluderar såväl massabruk, producduktionslinjer för tissue, kartong och paper, som kraft- och värmeanläggningar för energiproduction。Valmets创新服务- och automationslösningar förbättrar driftsäkerheten och prestandan i våra kunders processor och effektiviserar användningen av råmaterial och energi。

Valmets nettoomsättning 2019 var cirka 3,5 miljarder欧元。Våra 13 000 medarbetare runt om i världen芬兰nära kununderna och arbetar för att förbättra结果- varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,företaget är诺特på纳斯达克Helsingforsbörsen。

Mer信息芬兰人påwww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

处理个人资料