ValumetToimittaaJätteenpolttokattilanlidköpingEnergilleruotsiin

Valomet Oyj:NLehdistötiedote27.2.2020 KLO 11.00

ValmetToimittaaJätteenpolttokattilanLidköpingEnergiaB-YhtiölleLidköpingiinruotsiin。Uudella KattilallaYhtiöPystyyVuosittain Muuntamaan 130 000TonniaJätettäkaukolämmöksi,Kuumaksi VedeksiJaHöyryksiTeollisuuteenSekäSähköksiJASamallaHävittämäänHaitallistaJätettäympäristöystävälisellätavalla。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2020EnsimmäisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。TämänKokoistenJa Laajuisten Tilausten Arvo在Tyypillisesti Yli 10 Miljoonaa Euroa。Uusi KattilaOtetaanKäyttöönVuonna 2021。

“OlemmeErittäinylpeitäParannuksista,Joita Same Aikaan。Olemme Kustanus ehokkaampia,TuotameEnemmänEnergiaaJa Ennen KaikkeaPienennämeyympäristöjalanjälkeämme。Ympäristöstandardimmeovat jo nyt parhaiden joukossa maailmassa,ja nyt otammevieläskeleeneteenpäin。MeilläoliJoNeNestäänHyviäKokemuksiaValmetin Teknologiasta,MuttaTässäInvestoinnissa Varmistimme Tiukalla arviointiprosessilla,Ettälöysimmevarmasti帕哈迈曼·拉卡苏州“,SanooLidköpingEnergin ToimitusjohtajaStina Bergenheim

Valmetin Toimittama Uusi Kattila Korvaa Kaksi 35 Vuotta Vanhaa Kattilaa,JaLidköpingEnergi AikooLisätäEnergianTalteNottoa PoltoineestaMyösMuillaTavoilla。kaikkienmuutostöidenjälkeenyhtiöpystyy kaksinkertaistamaan vuosittaisensähköntuotantonsa。Sähköntuotannonkasvulidköpingissäalentaaglobaalejakasvihuonekaasupäästöjäfossiilisillapolttoaineilla tuotetsasähköntuotannosta。

“Valmetin Kattila EdustaaHyväksiHavaittuaTeknologiaa,JokaVastaaTäysin欧盟:NTeollisuuspäsdirektivirektivinVaatimuksiin。OlenInnoissaniTästäProjektistaja sen toteuttamisestaYhdessälidköpingEnergin Kanssa“,Sanoo Myynti-JaProjektipäällikköAndersVictorén.valmedilta。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmet Toimittaa Koko Kattilalaitoksen JA Sen Oheislaitteet,库滕Polttoaine- JaTuhkajärjestelmät。Toimitukseen Kuuluvatmyöspystytys,käyttöönotto,kouutusjakäynnistys。

Lämpöteholtaan20兆帕丁kattilahyödyntäävalmetinkerrosleijuteknologiaa(BFB)JA高级燃烧区(ACZ™)-TEKSOOMIAA,JokaTekeePäästöjenHallinnastaErittäinTehokasta。Kattilan PolttoaineenaVoidaanKäyttääMoniaErileaisiaPolttoainEoksia,KutenTeollisuusjätettetä,Jätepolttoainetta(RDF),Biomassaa JAYhdyskuntajäteta。TälläHetkelläToiminnassa20 Acz-Kattilaa,JotkaKäyttävätPolttoaineenaanerilaistaJätettä。Uusimmat Rakennemuutokset OvatEntisestäänParantanetTämänKattilateknologianHyvääHuollettavuuttaJA Korroosionkestoa。

Tietoa Asiakkaasta.LidköpingEnergi Ab.

LidköpingEnergia在Lidköpinginkunnan kokonaananananananananan omistamayhtiöryotissa。Sen Palveluksessa Noin 60Työntekijää,Ja Se Toimittaa 4 200 Asiakkaalleenilmastoystävällistäkaukolämpöbämpöämpölämpöämpöbämpöbämpöbämpöbämpöämpöböhöyräumaavettäjahöyryäteollisuudelle。LidköpingEnergiKehittääkustanandakkaitaJa ModernejaEnergiajärjestelmiäkestävämmänyhteiskunnanpuolesta。

AndersVictorén,Myynti-JaProjektipäällikkö,Emea,Valmet,Puh。+46 703 700950.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.