Valmedille Advantage Thruair -pehmopaperilinjan Uusintatilaus Irving Consumentersemerta Yhdysvalteihin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 17.12.2019 klo 11.00

Saanut Irving消费者产品Ilta Advantage的Valmet Thruair -Konetilauksen。Kyseessä在Aiemmin Vuonna 2019KäynnistetynKoneenUusintataus。uusi kone on tarkoituskäynnistääääääääääääääääääääävuonna2022,JA SE Tukee Irvingin Tavoitetta Toimittaa Korkealuokkaisia Tuotteita Pohjois-Amerikan Markkinoile。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2019 ViimeisenNeljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

Valmetilla ja Irvingillä pitkä yhteistyösuhde, ja tämä yhtiöiden viides yhteinen pehmopaperihanke。Valmet on aiemmin toimittanut thruay -koneen Maconin tehtaalle Fort Edwardiin toronto sekä pehmopaperikoneiden TM1 ja TM2 merkittävät uusinnat Saint johnin。Irving ilmoitti äskettäin kaksinkertatastavansa korkealuokkaisten kotitalouspaperituotteiden kapasiteetin Maconin tehtaallaan ja aloittavansa välittömästi tehtaan laajennuksen。

“uusi tad-konelinja auttaayritystämmekasvamaan ja toimittamanan asiakkaile huppulaadukkaita pehmopapertuotteita”,Sanoo Irving消费者产品in toimitusjohtaja罗伯特·k·欧文

“Valmetilla JaIrvingillä在PitkäKokemusMenestyksekäistäyhteistyöhankkeista上。Olemme InnoissammeSiitä,etettävoimmeauttaa irving消费品产品saavuttamaan tuotanto-ja laatutavoittensa。Irvingin Tootteet OvatErittäinArvostetujavaativilla pohjois-amerikan markkinoilla,Joilla Pehmopaperituotteilta odotetaan ParastaPehmeyttä,Bulkkia Ja Imukykea。IrvinginNopeaPäätösStnividoaTM9-Pehmopaperikoneeen on OsoitusYhtiönMenestyksestä。YhteistyösuhteemmePerustuuLuottamukseen,Yhteisiin Tavoitteisiin Ja Tuloksellisuuteen“,Toteaa Valmetin Myyntijohtaja简•埃里克森

toimituksen tekniset tiedot.

Valmetin ToimitusSisältääKokonaisenPehmopaperikoneenTuotantolinjanMassankäsittelylaitteineen。Uusi LinjaSisältältältältältältältältältältältältuair-pehmopaperikoneen,jossa On Optiflo II Tis-Perälaatikko,Thruair-Kuivaimet Ja-ilmajärjestelmä-LILMAJärjestelmäSeovendiveSoftreel-Rullain。toimitukseen kuuluvatmyösumun-japölynkäsittelyjärjestelmät,自动化,Perustava tehdassuunnittelu Ja Neuvontapalvelut。Tuotantolinjan Kapasiteetti Kasvaa 75 000 Pehmopaperitonnilla Vuodessa Irvingin Nykyiseen Tuotantoon Verrattuna。

tad-reelside.jpg.

Valmetin优势ThruAir -pehmopaperikone

Tietoa Asiakkaasta Irving消费品

Pohjois-Amerikan Johtavia KotitalOousPapereiden JA Lastenvaippatuotteiden Valmistajia上的欧文消费品。欧文消费品 - 伊莱斯克斯欧文组织JA IRVING个人护理。Irving Coass TuottaaSekäkakeoidensuituimpiapehmopaperuotteitaettäkorkealuokkaisiapaperituotteita kauppojen Omille Tuotemerkeille imerille pohjois-amerikan Johtavillejälleenmyjille。在Ainoa Lastenvaippojen Ja Housuvaippojen Valmistaja Kanadassa上欧洲个人护理。HuiputeKnologiansa JA -Laitteistonsa Ansiosta Ne Valmistavat Korkealuokkaisia阿曼托泰莫特金Tuotteita Suurimmille Pohjois-Amerikan Asiakkaile。LueLisää:www.irvingconsumerproducts.com。

Jan Eriksson,销售,组织厂业务部,Valmet,Puh。+46 705 17 14 14 90
索伦埃里克森,销售总监,纸巾厂业务单位,瓦尔梅特,普。+ 1404 242 8845

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely