Valmet Levererar ytterligare en优势Thruair Mjukpapperslinje至Irving Consumer产品I USA

Valomet Oyjs.2019年12月11日11:00 Eet压榨德兰德

ValmetHarfåttÄnnuen or an优势thruair mjukpappersmaskin直到Irving消费产品I美国。denhärordernföljerdirektpåden maskin som nyligen chinialerades och startdes Upp i Macon I USA。Den Nya MaskinenBeräknasStarta 2022 Och Kommer AttFortsättaHjälpa欧文InfiasittLöfteOMAT码头FörseDennordamerikanskaMarknaden Med Ultra-Premium Produkter。

OrdernIngåriiValmetsOrderingångFörfjärdeKvartalet2019.VärdetAVOrdernAvslöjasIne。

Valomet Och Irving Kan Se TillbakaPåEttLångt萨马尔巴特ochdethärblirderas femte mjukpappersprojekt tillsammans。Valmet Har Tidigare Levererat en Tad-makein直到Macon I USA OCH直到堡垒Edward I Toronto SamtTVÅSTÖRREOMBYGNADER AV TM1 OCH TM2直到圣约翰。IrvingTillkännagavnyligen atteatfördubblasin Kapacitet AV超级优质HushållspappersProdukterVid SinAnläggningi Macon Och Kommer Omedelbart AttPåbörjaen扩展Av Bruket。

“Den Nya Tad-Maskinen Kommer AttHjälpa欧文消费品ATTFortsättaVäxaoch leverera mjukpappersprodukter avHögstaKvalitetTillvåraKunder”,Säger罗伯特K. Irving.,koncernchefför欧文消费产品。

“Valomet Och Irving Kan Se TillbakaPånnlång关系Med FleraFramgångsrikaprojekt。VIÄRentusiaStiskaÖverAtta··塔尔·塔尔斯·艾尔特·艾尔特·奥尔特·德国·奥克斯·普通港kvalitetsmål。Deras Produkteräruppskattade av deKrävandenordamerikanskakonsumenterna somefterfrågarbästamjukhet,tjocklek ochabsorbtionsförmåga。Irvings Snabba Beslut Att Investera I en Ny MjukpappersmaskinärEttKVittoPåduppstartenav tm9。Vår关系ByggerPåförtroende,GemensammaMåloch at leverera结果“,SägerJan Erikson.,VP销售,Valmet。

Teknisk信息OM leveransen

valmets leveransbestårav en kompetetmjukpappersanläggndingmed massahantings-utrustning。Den Nya Ordern Omfattar en优势Thruair mjukpappersmaskin inloplive en Optiflo IitisInloppslåda,thruair torkcylindrar,luftsystem och en优势SoftreeL rul​​lstol。OrdernInnehållerÄvenÅng-och Dammsystem,AutomationsSystem,GrundläggandeBruksdesignOchRådgivartjänster。Produktionslinjen Kommer Att Ge EttProduktionstillskottPå75.000Årston直到Irvings Nuvarande Produktion。

tad-reelside.jpg.

Valome Advantage thruair-mjukpappersmaskin

信息OM IRVING消费产品

欧文消费品ÄRZHAV Nordamerikas Ledande Tillverkare AvHushållspapperOchBarnblöjor。FöretagetBestårAV欧文组织OCH ICVING个人护理。欧文组织制片人PremiumprodukterFörmångaAvNordamerikas LedandeÅterförsäljareSamt至NågraVAvMarknadensBästsäljandeVarumärken。Irving个人护理ärdena inda tillerkaren avbarnblöjorikanada。Med Utrustning Och Teknologi AV Toppkvalitet Producerar de PremiumProdukterFörÅterförsäljarmärken至Den Nordamerikanska Markanden。läsmerpåww.irvingconsumerproducts.com。

Förytterligare信息,VänligenKontakta:
Jan Eriksson,销售,组织厂业务部,Valmet,Tel。+46 705 17 14 14 90
Soren Eriksson,销售总监,组织厂商业务部门,Valmet,Tel。+ 1404-242-8845

公司交流

Valmet CorporationÄRden Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Process Teknik,自动化OCH服务Inom Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

valmetsnettoomsättning2018 var cirka 3 miljarder欧元。Våra13 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

MER信息FINNS POwww.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

处理个人数据