Valumet Toimittaa Toisen Pehmopaperin Tuotantolinjan Fadercolle阿尔及利亚

Valomet Oyj:nLehdistötiedote9.5.2019 KLO 11.00

ValmetToimittaaTäydellisen优势DCT 100HS -PehMopaperilinjan FaderColle Algeriaan。TilaukseenSisältyyMyösUudelleenrullainSekäkattava自动atiopaketti,Johon Kuuluvat Prosesin- Ja Laadunohjausratkaisut。

TilausSisältyiVuoden2019年ensimmäisenneljänneksentilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

uusi tuotantolinja asennetaanyhtiönsetifissäAngeriassasijaitsevalle warak-tehtaalle。KäynnistysTapahtuuSuunnitelmien MukaanKesäkuussa2020.Aiemmin Toimittanut Tehtaalle优势DCT100 + -PehMopaperilinjan,JokaKäynnistiinVuonna 2015。

uusi pehmopaperilinjatäyttääfaderconlisäkapasiteettitarpeenpehmopaperituotteiden valmistuksessa。Warak-Tehdas ValmistaaTälläHetkelläLastenvaippoja,Tervyssiteitä,Aikuisten Vaippoja Ja Pehmopaperia Kotimaan Markkinoille JaYmpäröiviinMaihin。uusi tuotantolinja tuke faderconpyrkimystävakiinnuttaaasemansa阿尔及利亚约翰塔纳toimijana alallaan saavuttamalla 35 Prosentin Markinosuus Vuonna 2019. Vuotuisella 30 000吨TuotannonlisäykselläAngeriaSiiretyy芭堤忌卫特卫亭Tujasta NiidenViejäksi。

“Investointi Valmetin的Advantage DCT -teknologiaan,UUSItuotantoyksikkö,tehostaa tuotantoamme JA tukeepyrkimystämmesaavuttaa viidenneksi suurimmanviejänasemaVälimerenalueella。Toimintamme ulottuu乔muun muassa Marokkoon,Tunisiaan,Libyaan,Mauritaniaan,Senegaliin,Togoon,Maliin,几内亚Conakryyn JA Qatariin”,SANOOFadercon toimitusjohtaja.阿莫尔果

“Olemme hyvintyytyväisiävoidessamme jatkaa vuonna 2013 alkanuttayhteistyötämmeFadercon kanssa塔曼uuden,korkealaatuisen pehmopaperikapasiteetin asennuksenmyötä。Valmetin johtava优势DCT -teknologia SEKA Reelite ENS -uudelleenrullain tukevat Faderconpyrkimystävalmistaa ensiluokkaista pehmopaperia”,SANOO Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikönmyyntipäällikköBernhard Glifberg.

toimituksen tekniset tiedot.

Uuden PehmopaperikononeLinjan Leveys在2,8 M JA Suunnittelunopeus 2 000米/分钟。Se Kasvattaa FaderconNykyistäPehmopaperituotteidenTuotantoa 30 000吨瓦多萨。

Valmetin Toimitukseen Kuuluu Kokonainen Pehmopapainvalmistuslinja,JokaSisältääPaalinkäsittelyn,MassankäsittelyJärjestelmän,Advantage DCT 100hs -pehmopaRikoneen,Uudelleenrullaimen JaApujärjestelmät。PehmopaperikoneSa On Optiflo II Tis-Perälaatikko,Valurautainen Jenkkisylinti,Advantage-Teknologiat Visknip-Puristin,Aircap-Huuva Ja Wetdust-PölynkäsittelyJärjestelmätSekäf(O)Cus-Uudelleenrullain,JossaKäytetäänAinutlaatuistaens-teknologiaa。MassankäsittelylinjallaonKäytössäOptislush-Pulpperi,Optifiner-Kartiojauhimet Ja -NuppukuidutinSekäOptiScreen-Teknologia。

LisäksiToimitusSisältääApiraatiopaketin,jossa on Mukana Valmet DNA -Prosessiohjaukset JA Valmet IQ -Laadunohjaus。TäydellinenAsennusvalvonta,Kouutus,KäynnistysJAKäyttönottoKuuluvatMyösToimitukseen。Toimitus perustuu valmetin Kokonaistehdassuunnitteluun。

Valmetin Advantage DCT 100hs -pehmopaperikone

Tietoja Asiakkaasta Faderco Warak

Faderco在AlgerialainenYhtiö,Joka Toimii Teollisen Hygienian Alalla Ja Toimittaa Puuvillasta Johdettuja Tuotteita Ja Hygieniatarvikkeita,Joissa On Imukykyiset Tyynyt。Yhtiöperustiinvuonna 1986,JaSiitätuliOsakeyhtiövuonna2009.NykyäänFadercollayli 1 800Työntekijäälablälimerla策略兰州·莱科斯·李克西米因塔-Aluela ja kaksitytäryhtiötä,ja se tavoittelee Vakaata Ja VahvaaKansainvälistäSemaa。

YhtiöValmistaaLastenvaippoja,Aikuisten Vaippoja JA PaperituotteitaHeinäkuussa2012SetifissäAvatussaTeollisuuslaitoksessa。Lisäksiyhtiöllä上的Toinen Tuotantolaitos Algerissa。Tukkumyynti JA Suora Myynti Mukaan Lukien Fadercon Kaupalliset Toimnot Kattavat 80%Algerian Kansallisesta Alueesta。LisäksiyhtiövieTuotteitaMuihin Luoteis-Afrikan MaihinSekä撒哈拉·埃列德利斯·艾普林

Bernhard Glifberg,Myyntipäällikkö,Pehmopaperitehtaat-Liketoimintayksikkö,Valmet,Puh。+46 705 171 427
Jan Erikson,Myyntijohtaja,Pehmopaperitehtaat-Liiketoimintayksikkö,Valmet,Puh。+46 705 171 490

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely