Valumet Toimittaa BiomassanEsikäsittelyJärjestelmänPrajIndustriesille Intiacan

Praj:N Ja Valmetin Tiimi Praj:NToimipisteelläPunessa,intiassa

Valomet Oyj:NLehdistötiedote3.10.2019 KLO 11.00

Valmet Toimittaa BiomassanEsikäsittelyJärjestelmänPrajIndustriesillen Sukupolven Biojalostamohankkeeen Intiaan。Toimitus在Suunniteltu Vuodelle 2020.TilausSisältyiValmetin Vuoden 2019年KolmannenNeljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

Praj:N Ja Valmetin Tiimi Praj:NToimipisteelläPunessa,intiassa

Toimitus在Osa Praj:N Hanketta Toteuttaa IntiassaMerkittävienÖljymarkkinointiyhtiöidenTilaukseStaNeljääToisenSukupolvenIntegroitua BiojalostAmohanketta。

“OlemmeYlpeitävoidessammeola mukanaedistämässäfossiilisistapolttoaineista luopumista,Mikä在AjankohtaistaMyösindiassa。jo Vuosien Ajan KeskittynytKehittämäännousviinBioteknologiihinLiittyviäTeknologia。JatkammeErittäinMielellämmeerinomaistayhteistyötäpraj:n kanssa ja uskomme,ettäteisensukupolven etanolinKysyntäkasvaaaasiassa ja maailmanlaajuisesti“,Sanoo Valmetin Sellu Ja Energia -liiketoimintalinjan Biomassan JalostuksenMyyntipäällikköTomas Jonsson.

Valmet Toimittaa Biotrac.-JärjestelmänPrajIndustriesille.Toisen Sukupolven Biojalostamohannkeeen。

Tietoja Valmetin Toimituksesta.

Valmetin Toimitussisältääyhdenbiomassanesikäsittelyjärjestelmän。Valmetin Konsepti PerustuuYhtiönPitkäänKokemukseenMassanvalmistuksestaJAKuitulevyistä,JA NYTITAIA Sovelletaan Uusiin Biomassan Jalostuksen Tarpeisiin。Teknologia sopii erinomaisesti水解素in Eli Bioetanolin Tuotannonensimmäiseenvaiheeseen。在jo Kokemusta yliKymmenestätoimituksesta的Valmetilla。TämänTeknologianAvulla Riisiolkea Ja Muita Hukkamateriaaleja VoidaanHyödyntäälymäristöystävällistenBiopolttoaineidenTuotannosesa。Tämäon ValmetinEnsimmäinenKaupallisenMittaluokanTilaus,Joka Liittyy Toisen Sukupolven entanolin Valmistukseen Aasiassa,JA SamallaMyösValmetinEnsimmäinenKaupallisenMittaluokan Toimitus Praj:Lle。ToimitusSisältääLaitteet,Suunnittelun Ja Tehdaspalvelut,Jotka ValmetToimittaaPääasiassaRuotsistaJA Intiasta。

Tomas Jonsson,Myyntipäällikkö,Biomassan JalostusTeknologiayksikkö,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valomet,Puh。+46 70 526 5114
Varun Jain,Intian Maajohtaja,Valmet,Puh。+91 96548 13696
NK Jain,Aasian Ja Tyynenmeren alueen Sellu Ja Energia -Liiketoiminnan Myyntijohtaja,Valmet,Puh。+91 987325 1858

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely