Valumet Lanseeraa Monipuolisen Uuden Ratkaisun Kuidun Talteenottoon Ja Massan Sakeutukseen

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote12.11.2019 KLO 13.00

Valmet LanseeraaPainesyöttöisenKaarisihdin,JokaTäydentääYhtiönMassankäsittelynTuotevalikoimaa。TämäMonipuolinenLaite UudistaaPerinteistäkaarisihtiäkäyttäjäystävällisellärakenteellaja parannetullasuutinjärjestelyllä,jotka tuovatlisääkapasiteettiaja parantavat ajettavat ajettavutta。

valmetinPainesyöttöinenKaarisihti在Ihanteellinen Ratkaisu PehmopaperInvalmistuksen Sovelluksiin,SilläSeMaksimoi Kuidun Talteenoton Ja Massan Sakeutuksen Tehokkuuden。Muita Ensisijaisia Sovelluskohteita Ovat Suihkuvesien Suojasihti,Poliisisuodatus,Huovan Karvanpoisto Ja Siistausmassan Pesu。

“Uuden Rakenteen SuunnittelussaOliPäätavoitteenaTenistäParempiJATurvallisempiKäyttäjäkokemusTehtailla”,Sanoo Valmetin Kiekkosuodinpalveluista VastaavaLiketoimintapäällikkö托尼Bjorkenius.。“Laite Nostaa Saavutettavuuden Aivan Uudelle Tasolle。Pääpaino在Huollossa,Kunnossapidossa JaPäivittäisessäKäytössä。“

ValmetinPainesyöttöinenKaarisihi在YhtiönneSimmäinenuusiuote,JonkaKehittämisessä上赫蒂·尼斯GL和V-YRITYSOSTONKautta Saatua Teknologiaa,Suunnittelutaitoa Ja Asiantuntemusta。Lanseeraus Vahvistaa Valmetin向前旅途-palvelumallia,jonkamyötävalmet在intjoamaan asiakkaiden erityistarpeisiin,turvallisuuteen,洛塔蒂卢蒂雅ja saavutettavuuteen perustuvia ratkaisuja。

Tony Bjorkenius,业务经理,索盘过滤器,服务,股票准备,Valmet,Puh。+46 8 522 444 56,tony.bjorkenius@valmet.com.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.