Valmet vahvistaa vakaan likitoiminnan osuutta ostamalla GL&V:n, globaaleilla markkinoilla toimivan sellu- ja paperitoliisuuden teknologia- ja palvelutoimittajan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 26。Helmikuuta, 2019 klo 15:00

瓦尔麦特公司26日。helmikuuta 2019 allekirjoittanut sopimuksen, jonka mukaan se ostaa pohjoisamerikkalaisen GL&V:n。我和我的朋友们都很乐意为你们做这些事。Yrityskaupan velaton arvo noin 113 miljoona euroa riippuen tavanomaisista Yrityskaupan toteuttamisen jälkeisistä oikaisueristä。Kaupan arviodaan toteutuvan aikaisintaan 1。huhtikuuta 2019。

GL&V toimittateknologioita, parannus- ja optimointipalveluja, koneuusintoja varaosia sellu- ja paperitolisuudelle maailmanlaajuisesti。2018年11节prosenttia kalenterivuonna中,160 miljoona, EBITA-marginaali noin 11。Ostetut toiminnot työllistävät noin 630 henkilöä, joista noin 65 prosenttia työskentelee Pohjois-Amerikassa ja loput pääosin Euroopassa, Etelä-Amerikassa ja Intiassa。

Kaupan piiriin eivät kuulu GL&V:n Ruotsin Karlstadissa sijaitsevat kemiallisen sellun valmistuksen massan pesu, happidelignifiointi- ja valkaisutoiminnot sisältäen Compact Press®puristinteknologian, pumppu- ja sekoitinteknologiat sekä näihin liittyvän tuotekeskuksen。

Pasi Laine, Valmetin toimitusjohtaja: yritysoto sopii erinomaisesti Valmetin strategiaan ja vahvistaa vakaan likitoiminnan osuutta sekä palvelukyvykkyyttämme

Tämä yritysosto sopii erinomaisesti Valmetin strategiaan - se kasvattaa Valmetin globaalia palveluliiketoimintaa, täydentää teknologiatarjoomaamme sekä vahvistaa paikallista läsnäoloamme ja osaamistamme erityisesti pohjo - amerikassa。Valmetin maailmanlaajuinen läsnäolo ja GL&V:n tuote- ja palvelutarjooma kemiallisen sellun valmistukseen ja paperin tuotantoon luovat yhdessä hyvän pohjan uusille liiketoimintamahdollisuuksille ja mahdollistavat asiakkaidemme palvelemisen entistäkin paremmin。GL&V:llä on osaava, maailmanlaajuinen asiantuntijatiimi, ja haluan toivottaa heidät lämpimästi tervetulleeksi osaksi Valmetia", sanoo Valmetin toimitusjohtaja帕斯莱恩

GL&V在全球范围内都是如此

GL&V on teknologioiden, parannus- ja optimointipalvelujen, koneuusintojen varaosien toimittaja sellu- ja paperitoliisuudelle maailmanlaajuisesti - erityisesti kemiallisen sellun valmistuksessa, massanvalmistuksessa, paperinvalmistuksessa -viimeistelyssä。GL&V:n päätoimipaikat ovat Nashua(新罕布什尔州),Lenox(马萨诸塞州)sekä Hudson Falls(纽约)Yhdysvalloissa, Trois-Rivières(魁北克)Kanadassa, Tukholma Ruotsissa, Pune Intiassa ja Campinas Brasiliassa。

Lisatiedot:
Aki Niemi, Johtaja, palvelut - likiketoimintalinja, Valmet, puh。+358 40 515 1145
Dave King, Aluejohtaja, pohjo - amerikka, Valmet, puh。+1 704 414 3420
Kari Saarinen, Talousjohtaja, Valmet, puh。+358 10 672 9603
Calle Loikkanen Sijoittajasuhdejohtaja, Valmet, puh。+358 10 6720020

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely