Valmet Toimittaa Uuden Advantage DCT -Pehmopaperilinjan Papelera SanAndrésdeGilesilleArgentiinaan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote6.8.2018 KLO 11:00

Valmet Toimittaa Advantage DCT 100hs -pehmopaperilinjan Ja LaajanAutomaatioJärjestelmänArentiinalaisellePapelera SanAndrésdeGilesille,Joka Vastaa Uudella Tuotantolinjalla Laadukkaiden PehmopaperituotteidenKysynnänKasvuunargentiinankinaliila。临时在MääräKäynnistyäVuoden2018jälkipuoliskolla。

Tilaussisältyivalmetin vuoden 2018 ToisenNeljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Kerrota Julkisuuteen。

“SitäkingTärkeämpää在yhteistyövalmetintaithavien Ammattilaisten Kanssa。Haluamme LuodaPitkäaikaisenyhteistyösuhteen。Valetin Asiantuntemus在TäyttänytJAYlittänytoidotuksemmeyhteistyömmeaikana。”

“TämäuusiKumppanuusMerkitseePaljon Valmetille。托米特库斯文Kuuluva Tuotantolinja onensimmäinenargentiinassaKäynnistävädct-pehmopaperikone”,Sanoo ValmetinMyyntipäälikkö肯塔州。“硒对meillemerkittäväpäänavaus,JAmeillä国际劳工组织toivottaa PAPELERA圣安德烈斯德贾尔斯tervetulleeksi pehmopaperiasiakkaidemme jatkuvasti kasvavaan joukkoon。Olemmeylpeitämyössiitä,ETTA asiakas PITIkykyämmetoimittaa ylivertaista pehmopaperitehtaan laitteistoatärkeänämenestystekijänätoimintansa laajentamisessa。”

Yhtiöillä上Yhteinen Tavoite:Papelera SanAndrésdegilesinlaajentumissuunnitelmien Toteuttaminen JA Laadukkaiden Tootteiden Valmistaminen亚洲克妥郡。

toimituksen tekniset tiedot.

Uuden Pehmopaperikoneen Leveys 2,8 M Ja Suunnittelunopeus 2 000米/分钟。Se Kasvattaa Papelera SanAndrésdeGilesin劳代斯科滕卡斯沃府,WC-Paperien Ja Talouspyyhkeiden Tuotantoa 35 000 Tonnilla Vuodessa。

Valmetin ToimitusSisältääPehmopaperInvalmistuslinjan,MassankäsittelyJärjestelmätJA优势DCT 100hs -pehmopaperikoneen。kone在varustetu Optiflo-perälaatikollajateräksisellävalmet-jenkkisylinterilläsekäfiditive-teknologialla,库滕Visknip-puristimella,Aircap-huvalla,Wetdust-pölynhallintajärjestelmälläjasoftreel-rullaimella。LisäksiToimitusSisältääLaajanAutomaatiojärjestelmän,jossa on Valmet Dna,Prosesiohjaukset,PehmopaperilinjanKäytönKoulutussimulaattoriJa Valmet IQ-Laadunohjaus。Suunnittelu,Valvonta,Kouutus,KäynnistysJAKäytönottoKuuluvatMyösToimitukseen。

Tietoa Asiakkaasta.

Papelera SanAndrésdeGilesinVuosittainen Tuotantokapasiteetti on 20 000吨Pehmopaperia Kasvo-,WC-,Talous-Ja PyyhepapereihinSekälautasliinohinArgentiinanJaLähialueenMarkkinioille。Huppumoderni Pehmopaperitehdas Jalostuslinjoineen Sijaitsee Buenos Airesin Maakunnassa。Tehtaalla 150Työntekijää。

Kent Nika,Myyntipäällikkö,Valmet,Puh。+46 54 17 14 88,kent.nika@valmet.com
Jan Erikson,Myyntijohtaja,Valmet,Puh。+46 54 17 14 90,Jan.Erikson@Valmet.com

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.