在阿根廷,我们有更多的生产优势för mjukpaper到Papelera San Andrés

Valmet Oyj's pressmeddelande den 6 augusti 2018 11:00 EET

Valmet levererar en Advantage DCT100HS生产linje för mjukpaper (tissue), inklusive ett omfattande automation spapelera San Andrés de Giles i Argentina。这是一种非常有效的组织产品Andrés de Giles krav på额外的kapacitet för生产av tissueprodukter med hög kvalitet直到阿根廷marknaden。upstart planeras andra delen av 2018。

Ordervärdet avslöjas inte och ordermotogs i Valmets andra kvartal 2018。

Första kontakten med Valmet var på deras Tissue Making konferens i Karlstad, Sverige 2012。号码是övertygade om att Valmets teknik är det vi behöver för att särskilja oss behålla vår ledande position på den argentinska tissuemark”,säger塞巴斯蒂安Schiaffino, brukschef på Papelera San Andrés de Giles。

“所有的人都是绅士för oss är gemensamma arbetet tillsammans med Valmets erfarna och skickliga personal.”Det är ett långsiktigt partnerskap för oss, och som samarbetpartner har Valmet uppnått och överträffat真主安拉våra förväntningar”,fortsätter Schiaffino。

Det här nya samarbetet betyder mycket för Valmet。Det blir den första Advantage DCT-tissuemaskinen i Argentina”,säger肯特尼卡, försäljningschef på Valmet。“Förutom att vi bryter mark i Argentina, är vi också glada att få välkomna Papelera San Andrés de Giles in i vår stadigt växande tissuegemenskap。”Naturligtvis är vi också mycket stolta över vår förmåga att leverera utrustmed överlägsen teknik för mjukpapperstillverkning, som till expel Advantage ViscoNip press, vilket värderades som viktig framgångsfaktor我有一个扩张机。”

Båda företagen先生的弗雷姆mot nästa steg对gemensamma målet -在这里直到förverkliga Papelera San Andres de Gilés扩张的野心和野心是在组织生产上的hög kvalitet。

Teknisk信息,我是leveransen

Den nya tissuemaskinen är 2,8米繁殖的和har en tillverningshastighet på 2 000米/分钟。西班牙Papelera公司网址Andrés de Giles öka新瓦朗德生产av ansiktsservetter samt hushålls- och toalettpaper Med ytterligare 35000吨/ år。

Valmets leverans kommer att bestå av en tissue productionslinje med mäldberedningsutrustning och en Advantage DCT 100HS tissue emaskin。Maskinen är utrustad med OptiFlo inloppslåda, en Valmet stålyankeecylinder samt Advantage teknologi inklusive ViscoNip press, AirCap kåpa, WetDust dammhanteringssystem och SoftReel rullstol。Leveransen innehåller också ett omfattande automationspket med Valmet DNA, processkontroll, simulator för utbildning på tissuemaskinen och Valmet IQ kvalitetsktroller。Konstruktion, övervakningssystem, utbildning,安装och idrifttagning ingår också。

信息om kunden

伊达格哈造纸公司Andrés德吉尔斯en årlig生产造纸公司på 20000吨造纸公司för造纸公司网址hushållspapper, pappersnäsdukar阿根廷马克纳登和奥姆吉万德地区。Den högmoderna tissuefriken med tillhörande konverteringslinjer ligger我provinsen Buenos Aires och har 150 anställda。

企业沟通

För mer信息,vänligen kontakta:
Kent Nika销售经理+46 54 17 14 88 kent.nika@valmet.com
Jan Erikson销售副总裁,+46 54 17 14 90,jan.erikson@valmet.com

Valmet公司är den ledande globala utvecklaren och leverantören av processteknik,自动化和服务在马萨,纸业和能源工业。Vårt mål är att ge våra kunder världens bästa服务。

Valmets omfattande teknikutbud inkluderar såväl massabruk,生产厂家för组织,kartong和paper, som kraft- och värmeanläggningar för能源生产。Valmets innovativa service- och automationslösningar förbättrar driftsäkerheten och prestandan i våra kunders processer och effektiviserar användningen av råmaterial och energi。

Valmets nettoomsättning 2017 var cirka 3,1 miljarder欧元。Våra 12 000 medarbetare矮小的om我världen芬兰人nära昆德那阿阿betar för att förbättra deras result - varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,och företaget är。

Mer information芬兰人påwww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal