Valmet Toimittaa Toisen Opticoncept m -kartonkituotanjan pratt Industriesille Pohjois -amerikkaan

Valmet Oyj:NLehdistötiedote17.1.2018 Klo 11:00

Valmet Toimittaa Opticoncept m -kartonkituotantolinjan pratt Industriesin uudelle tehtaalle wapakonetaan ohion osavaltioon yhdysvaltoihin。tehtaallaKäytetään100-prosenttisestikierrätettyäpaperiakevyen ja huippulaatuisen liner-ja aallotuskartongin valmistukseen。Kartonkilinja上的Järjestyksessäntoinenprattille toimitettava opticoncept M. aiemmin toimitettu toimitettu kartonkilinja pm 16OtettiinOnnistuneestiKäyttöön印第安纳州,美国:SSA Vuonna 2015。Uusi Kartonkikone(PM 17)上的SuunniteltuKäynnistettäkksivuoden 2019 Viimeisenneljänneksenaikana。

TilausSisältyyValmetin Vuoden 2017Neljännenvuosineljänneksensaatuihin tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tämäntyyppisten tilausten arvo on tavallisesti Noin 40-50 Miljoonaa欧洲。

"Edellisen Valmetin toimittaman OptiConcept M:n (PM 16) käyttöönotto Valparaisossa Indianassa oli poikkeuksellisen hyvä. Olemme myös ylittäneet joitain koneen suunnitteluarvoja ja saavuttaneet sitä kautta erittäin hyviä tuotantolukuja. Kartonkikoneet sekä Valparaisossa että Wapakonetassa edustavat viimeisintä 2000-luvun paperinvalmistusteknologiaa", kertoo Pratt Industriesin toimitusjohtaja安东尼·普拉特(Anthony Pratt)

价值Opticoncept m-kartonkilinja on Suunniteltu kuluttamaannormaaliaVähemmänvettä,sähköäjaraaka-aineita。"Haluamme auttaa yrityksiä täyttämään kestävän kehityksen tavoitteet tinkimättä korkeatasoista pakkausvaatimuksistaan​​. Tämä on tärkeää paitsi ympäristöllemme, myös asiakkaillemme, jotka ymmärtävät kestävän pakkauksen merkityksen", Pratt jatkaa.

Toimituksen Tekniset Tiedot

valmetin toimitus on samanlainen kuin vuonna 2015käynnistettypratt pm 16sisältäenopticoncept m -linjanperälaatikostarullairlesekälaajanautomaatiopaketin。

"OptiConcept M on uusi ja modulaarinen tapa suunnitella, rakentaa ja käyttää paperi- tai kartonkikoneita. Sen modulaarinen suunnittelumalli mahdollistaa lyhyet toimitusajat, nopeat käyttöönotot ja alhaiset hankintakustannukset. Tämä on Valmetin toinen OptiConcept M -toimitus Pohjois-Amerikassa ja 15. maailmanlaajuisesti. Olemme ylpeitä siitä,EttävoimmePrattin KanssaJatkaaTässäprojektissayhdessäTyöskentelemistä”,Kertoo Pohjois-Amerikan Johtaja迈克·格雷Valmetista。

UUSI KONE在Viiraltaan上6,24MetriäLeveä,Suunnitteluniteudeltaan 1 100 m/min(3 900-4 000 ft/min)2。Koneen Vuosituotanto,360 000吨(400 000 Amerikantonnia)。

Valmet Opticoncept M -Kartonkilinja

Tietoa Asiakkaasta普拉特工业

美国的普拉特:n Viidenneksi suurin aallotuskarthonginvalmistajasekäaekäaailmansuurin yksityisomisteinen 100%:stikierrätettästäraaka-aaka-aineesta pakkauskaruskartonkartonkia valmistava yritys。YrityksessäTyöskentelee4000YmpäristönHyvinvointiinJaKestävänKehitykseensitoutunuttaHenkilöä。Pratt Perustettiin美国:SSA 25 Vuotta Sitten JaYrityksellä在Toimintaa Noin 20 Osavaltiossa上。

价值

JariVähäpesola,Johtaja,Paperit-Liiketoimintalinja,Valmet,PUH。+358 40 558 6555

Jari Siitonen,Myyntijohtaja,Pohjois- JaEtelä-Amerikka,Kartonki- Ja Paperitehtaat,Valmet,PUH。+358 40 765 7406

梅尔曼(Maailman Johtava)的Valmet,automaatkaisujen ja palvelujen toimittaja jakehittäjäSellu-sellu-Tavoitteeme上的Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan Teknologiatarjonnan Ytimen Muodostavat Sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- JA PaperInvalmistuslinjat JA Bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。valmetin edistykselliset palvelut JA自动田园parantavat Asiakaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta jasuorituskykykykyäsekäsekäsekätehostavat raaka raaka raaka-aineiden ja energian ja energian ja energiankäyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaiaLaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,Sitoutuneina asiakkaidemme Menestykesenkeenksenedistämiseen -jokaPäivä。valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaqhelsingissä。

LueLisääwww.valmet.fi,,,,www.twitter.com/valmetglobal