Valmet toimittaa monpolttoainekattilan ja savukaasujen puhdistusjärjestelmän空气水和能源电力小滨-yhtiölle Japaniin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 7.6.2018 klo 13:00

Valmet toimittaa monpolttoainekattilan ja savukaasujen puhdistusjärjestelmän Air Water & Energia Power Onahama -yhtiön Onahaman voimalaitokselle, joka sijaitsee Iwakin kaupungissa Fukushiman prefektuurissa Japanissa。乌西kiertoleijukattila mahdollistaa voimalaitokselle tasaisen sähkönsyötön korkealla termisellä hyötysuhteella pienentäen näin merkittävästi syntyviä hiilidioksidipäästöjä。Tämä on jo viides kiertoleijukattilan tilaus, jonka Valmet on saanut Japanin markkinoilta kahden viime vuoden aikana。

提拉斯sisältyy Valmetin vuoden 2018 ensimmäisen vuosineljänneksen提拉克辛。Tällaisten tilausten arvo on tyypillisesti noin 40 miljoonaa euroa。Asennustöiden on määrä alkaa vuoden 2019 aikana ja laitos otetaan tuotantokäyttöön vuoden 2021 ensimmäisellä puoliskolla。

Projekti toimitetaan yhteistyössä japanilaisen JFE Engineering -yhtiön kanssa。JFE toimii Onahaman biomassavoimalan suunnittelun, hankinnan ja rakentamisen urakoitsijana。

“Teemme mielellämme yhteistyötä kokeneen teknologiatoimittajan kanssa, jolla on kyky toimittaa suuren tehon omavia biomassa- ja monpolttoainekattiloita ja jolla on laaja välitulistinjärjestelmien tuntemus。Meillä on vahva usko Valmetin ainutlaatuiseen tulistin- ja välitulistinteknologiaan sekä polttoaineiden joustavaan käyttöön", sanoo JFE:n energiasektorin teknisen strategian ja -hallinnon johtajaKeiichi Nagaya

Valmetin toimituksen tekniset tiedot

Valmetin toimitus sisältää biomassakattilan (CYMIC-kiertoleijukattila, 75 MWe) ja savukaasujen puhdistusjärjestelmän。Onahaman voimalaitoksen vuosituotanto tulee olemaan yli 5 miljoonaan kwwattituntia。波托阿涅纳käytetään pääasiassa palmunytimen kuorta (PKS) ja puupellettejä。脱土sähkö toimitetaan sähköverkkoyhtiöille日本syöttötariffiohjelman mukaisesti。

“Valmetin CYMIC-kattilan korkea polttohyötysuhde saavutetaan hyvällä sekoituksella ja pitkällä hiiltymisajalla。Tärkeää on saavuttaa korkeat höyryn arvot myös vaativilla polttoaineilla, kuten农pohjaisella biomassalla, jotta kattilan tehokkuuteen kohdistuvat suuret odotukset täyttyvät”,sanoo Valmetin Energia-liiketoimintayksikön johtajaKai Janhunen

Tietoa loppuasiakkaasta

Toimituksen loppuasiakkaana on Air Water & Energia Power Onahama Corporation, joka on Air Water Inc.- ja Chugoku Electric Power Co., Inc. -yhtiöiden omistama erityistarkoitusta varten perustettu yritys。

Tietoa JFE Engineering -yhtiöstä

JFE工程osa JFE-konsernia。Yhtiön juuret ovat teräs- ja laivanrakennusteollisuudessa, mutta se on laajentanut toimintaansa energiasektorille sekä ympäristöpalveluihin, kaupunkien infrastruktuuriin ja teollisuuden koneisiin。JFE工程公司对JFE控股公司-yhtiön täysin omistama tytäryhtiö, jonka osake对listattu Tokion pörssissä。

Kai Janhunen, johtaja, Energia-liiketoimintayksikkö, Sellu ja energia -liiketoimintalinja, Valmet, puh。010 676 2602
Jouni Koskinen, myyntijohtaja, Energia, Aasian ja Tyynenmeren alue, Japani, puh。+81 80 1177 4510

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1米贾迪亚euroa。Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely