Valmet Toimittaa Advantage-Pehmopaperilinjan CMPC Tassurele Argentiinaan

Valomet Oyj:nLehdistötiedote7.8.2018 Kello 11:00

CMPC组织S.A.在Valinnut Valmetin Kokonaisen Pehmopaperilinjan ToimittajaksiYhtiönZaraten Tehtaalle Argentiinaan。

Uuden Tuotantolinjan在MääräKäynnistyäVuoden2019Viimeiselläneljänneksellä。Tuotantolinja KasvattaaYhtiönKorkealaatuisenWC- JA Pyyhepaperin Tuotantoa Yli 50 000吨瓦多斯。Toimittanut Aiemmin Valmet Advantage DCT 200 -Pehmopaperilinjan Talaganten Tehtaalle Chileen Ja Pehmopaperikoneen Meksikon AltamiraanSekä优势Visconip -Uusinnan CMPC:N Caieirasin Tehtaalle Brasiliaan。

Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tilaussisältyivalmetin vuoden 2018 ToisenNeljänneksenTilauksiin。

“Meillä在ErittäinHyviäkokemuksiaValomeDentDCT -KoneStintin EnergiateHokkuudesta,Tuotantokapasiteetista Ja Pehmopaperin Laadusta。Uusi PehmopaperInja Tukee Varmasti Markinajohtajuuttamme Argentiinassa”,Sanoo Cmpc tissuen Teollisesta Toiminnasta JA Toimitusketjusta vastaava KehitysjohtajaPedro Muzzio Castelletto.

“拉顿帕莱森·佩米帕班·斯帕纳·卡斯瓦哈·萨马拉·拉图·帕兰耶。瓦尔梅丁·佩普拉伯人瓦尔姆斯托·斯帕洛姆斯·瓦斯纳瓦特·克林涅根Nykyisiin Ja Tuleviin Vaatimuksiin”,Sanoo Myyntijohtaja约翰·贝尔恩valmetista。“Olemme IloisiaSiitä,ettäcmpcvalitsi toimittajaksi valmetin。优势 - Pehmopaperiteknologiamme KasvattaaYhtiöntootantokapasiteettiaJa ParantaaMyösLaatua。”

toimituksen tekniset tiedot.

Valmetin toimitus sisältää kokonaisen Advantage DCT 200 -pehmopaperilinjan massankäsittelylaitteineen。Pehmopaperikone在varusteltu uusimala tekniikalla, joka takaa parhaan ja tasaisimman laadun, energia- ja vesitehokkuuden sekä kustannustehokkaan asennuksen上。Lisäksi toimitus sisältää ohjausjärjestelmät, sähköistyksen ja tehdassuunnittelun sekä asennuksen。Tuotantolinja optitidaan parantamaan lopputuotteen laatua ja pienentämään energiankulutusta。Uuden linjan raka - ainena käytetään ensiökuitua ja silattua massaa。

Tietoja Asiakkaasta CMPC组织

CMPC关于拉丁美洲的johtava sellu- ja paperiyhtiö, joka valmistaa metsäteollisuuden tuotteita, puumassaa, paperia ja pehmopaperia。Yhtiöllä on 23 pehmopaperikonetta seitsemässä maassa。70万吨的产量来自美国的拉丁美洲。

Jan Erikson,Myyntijohtaja,Valmet,Puh。+46 705 17 14 14 90
Johan Björn, myyntijohtaja, Valmet, puh。+46 703 17 12 16

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoitteenamme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskentelevätLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲伯爵梅斯蒂克森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa,JA Sen Osakkeet Mouteerataan Nasdaq赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsitely