Valmet Levererar en优势ProduktionslinjeFörMjukPapper直到CMPC组织I阿根廷

Valomet Oyj's FpressMeddelandedeldem 7 Augusti 2018 11:00 Eet

CMPC组织S.A. HAR VALT VALMET SOMLEVERANTÖRVENkomplettproduktionslinjeförmjukpapper(组织)SOM Kommer Att InstallerasPÅCMPCSBruk i Satarate,阿根廷。

Planerad UppstartFördennyaProduktionslinjenÄRFjärdeKvartalet2019.MedEn Nya Tissuemaskinen Kommer de Kunna ProduceraYtterligareÖver50000吨To-Och TorkProdukter AVHögKValitetTillTightFöretaget。FörCMPSRäkningHarValmet Levererat en Valmet Advantage DCT200 Tilliken I TallaGante-Fabriken I Chilile,EN Tissuemaskin Till Altamira I Mexiko Och en优势Visconip Ombyggnad Till Till Till Till Ambyggnad Till Till Till Till Till Till Till Till Ambygnad Till Till Till Till Till Till Till Till到Bruket I Caieiras,Brasilas。

Ordervärdetavslöjasinte och ordern mottogs i valmets和ra kvartal 2018。

“VårErfarenhetAv Valmets Advantage DCT-KONEPT Har Varit MycketBRANÄRDällerEnergieffektivitet,Produktionskapacitet Och Coasskvalitet。VIÄRÖvertygadeOM ATT DEN NYA TISSUERINJEN KOMER ATT GynnaVår位置SOM MarknadsLEDANDE I阿根廷,Säger佩德罗Muzzio Castelletto.“,Utvecklingschef,工业和供应链,CMPC组织。

“Den Latinamerikanska TissuemarknadenVäxerBådeVäxerBådeAvseendeKapacitetOch Kvalitet。ValmetHarrättTeknologierFöriverkningAv MjukPapper Och KanMötaSåvälDagensSom Framtida KravFrånMarknaden,Säger约翰·贝尔恩,Försäljningschef,Valmet。“viÄrmycket glada ant cmpc valde os somleverantöroch att debestämdesigförvörververvievent-teknikföratorökasin produktionskvalitet och Kapacitet。”

Teknisk信息OM leveransen

Valmets leverans omfattar en Kompett Advantage DCT Mjukpapperslinje MedMäldberedningsutrustning。tissuemaskinenärutrustadmedden mest vancerade teknikenförsmotalutbästaochjämnastekvatten-och Energieffektiv Produktion Och Konkurrenskraftig TillerkningsDesign。leveransen omfattarocksåel-och kontrollsystem,设计AV Hela Bruket Samt安装。ProduktionsProcessen Kommer AttOptimerArasFörÄnnuBättreSlutProdukterOch MinskadEnergiförbukning。Råmaterialet至Den Nya Linjen Kommer Att VaraFärskfibermassaochÅtervunnendip-massa。

OM CMPC组织

CMPCÄRDEDEDANDEFöretagetINOM MASSA- och PappersIndustrin I Latinamerika。De Har VerksamhetInomområdenaSkogsbruk,Trämassa,Papper Och MjukPapper。CMPC Har 23 TissueMaskiner i SJULänderochenÅrligproduktionskapacitetpå700000吨mjukpappersprodukter som distribueras直到de latinamerikanska konsumenterna och to to suf-home marknaden。

公司交流

FörMer信息,VänligenKontakta:
销售Valmet副总裁Jan Erikson,Tel。+46 705 17 14 14 90
萨南Björn,Valmet,Tel。销售总监+46 703 17 12 16

ValmetCorporationÄRDen Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Processteknik,自动化OCH服务Inom Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

valmetsnettoomsättning2017 var cirka 3,1 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

MER信息FINNS POwww.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.