Valmet Ja Agon Pacific SolmivatYhteistyösopimuksenKattilapalveluista

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote12.9.2018 KLO 11.00

Valmet JAItsenäinenKattilapalvelujenTarjoaja Agon Pacific Co.,Ltd.ovat AllekirjoittaneetYhteistyösopimuksen。Sopimuksen Mukaan Agon Pacific Tukee Valmetia Tarjoamalla Kattilapalveluja Kaakkois-Aasiassa。elokuussa alkaneenyhteistyönmyötävalmetpystyy palvelemaan asiakkaitaanentiStäknnopeamminKustanandushokkailla Ratkaisuilla。Myöstoimitusajatlyhenevät。

“Olemme乔kauan etsineet luotettavaa kumppania Kaakkois-Aasiassa JA harkinneet ERI vaihtoehtoja。Lopulta阿贡太平洋臀腿oikealta valinnalta。Yrityksellä上omistautunut,kovaatyötätekevätiimi,JA SE ONläpäissyt住宿总共tarkastuksemme。新罗对myössertifioitu verstas,城下的hyvässäkunnossa”凯伦Mika Pappi.,主任,服务,制造和解决方案开发,Valmet。

“Maailmanluokan kumppanit ovaterittäintärkeitä阿贡Pacificin kaltaiselleitsenäisellepalveluyritykselle。Valmetilla上kattavaa prosessien JA teknologian tuntemusta,JA阿贡Pacificilla上pitkäkokemus uusien paineosien SEKA vaihdettavien osien JA varaosien valmistuksesta asiakkaille ERI puolilla maailmaa。Lisäksitarjoamme kunnossapitoa JA muutoksia tehdaspalveluina Kaakkois-Aasiassa。YhteistyöLaajentaa Ratkaisujen ValikoimaammeEntisestään“,SanooTommiIjäs.安巩太平洋的首席执行官。

“Molemmat OsapuoletHyötyvätJAoppivatyhteistyöstä。在KasvanutErittäinArvostetuksiToimittajaksiKaakkois-Aasian Markkinoilla的Agon Pacific。Asiakkaamme Saavat Korkealaatuista PalveluaEntistäkinnopeammin”,SanooJouko Kylanpaa,重建和改造主任,Sellu ja energia, Valmet。

Tietoa Agon Pacificista

Vuonna 2011 Perustettu Agon Pacific在Kaakkois-Aasian Johtava Kattilapalvelujen Tarjoaja。Sen Laajaan Kattileden Vaihdettavien Osien Ja Kattilapalvelujen Valikoimaan Kuuluu Niinsa asme-sertifioidussa verstaassa suunniteltuja ja valmistutuja Osia Kuin Erilaisia tehdaspalveluja。www.agonpacific.com.

Keon-Yeong Yoon,亚太地区服务副总裁,Valmet,Puh。+668 1864 2882

joukokylänpää,导演,重建和转换,Sellu Ja Energia,Valomet,Puh。+358 400 734 334

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

Henkilötietjen.kasittely