Valmet tecknar ett samarbetesavtal med Agon Pacific för pannservice i sydöstra Asien

Valmet Oyj's press smeddelande 2018年9月12日上午11点

Valmet har tecknat ett samarbetsavtal med oberoende panntjänstleverantören Agon Pacific Co., Ltd。enlight avtalet kommer Agon Pacific att hjälpa Valmet att tillhandahålla pannservice i Sydostasien。Samarbetet påbörjades我augusti och möjliggör för Valmet att betjäna sina kunder med kostnadseffektiva lösningar och kortaleverander。

“我叫länge,接著是pålitlig我的合伙人,我住在安巩太平洋轮船är det rätta代洗员för oss。”De är ett hängivet, hårt arbetande团队,De klarat真主安拉våra granskningar哈的证书,我得到的,“säger米卡冠毛现任维美服务、制造和解决方案开发总监。

“Som ett oberoende serviceföretag är det viktigt för Agon Pacific att ha partners i världsklass。”从太平洋港口运输运输合同lång从港口运输合同到仓库我världen,从港口运输合同到仓库我tillhandahåller underhållstjänster。医生说他是一个很好的朋友lösningar, säger Tommi Ijäs, VD, Agon Pacific。

"Detta samarbetsavtal är en win-win för真主安拉partner。Både Valmet och Agon Pacific kommer att lära sig av varandra och dra nytta av detta samarbete。阿贡太平洋一直到天黑högt ansedd leverantör på德国马克那登。Viktigast av allt, våra kunder kommer att få högkvalitativ service nabbare”,sägerJouko Kylanpaa他是维迈特纸浆和能源业务线重建和转化部主任。

Om竞赛太平洋

Agon Pacific grundades 2011, och har sedan dess bllitit den ledande leverantör av pannservice i Sydostasien。安巩太平洋公司的网址是servicetjänster, från kontruktion, tillverkning i egen ASME-certifierad verkstad,直到olika typer av tjänster på网站。www.agonpacific.com

企业沟通

För港口信息:

维美集团亚太区服务副总裁尹景永。电话号码+ 66818642882

Jouko Kylänpää,主管,重建和转换,纸浆和能源业务线,Valmet。电话:+358 40 073 4334

Valmet är den ledande globala utvecklaren och leverantören av工艺teknik,自动化和服务在马萨,纸业和能源工业。Vårt mål är att ge våra kunder världens bästa服务。

Valmets omfattande teknikutbud inkluderar såväl massabruk,生产厂家för组织,kartong和paper, som kraft- och värmeanläggningar för能源生产。Valmets innovativa service- och automationslösningar förbättrar driftsäkerheten och prestandan i våra kunders processer och effektiviserar användningen av råmaterial och energi。

Valmets nettoomsättning 2017 var cirka 3,1 miljarder欧元。Våra 12 000 medarbetare矮小的om我världen芬兰人nära昆德那阿阿betar för att förbättra deras result - varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,och företaget är。

Mer information芬兰人påwww.valmet.se,www.twitter.com/valmetglobal