Valmet toimittaa kokonaisen pehmopaperin tuotantolininict西班牙语

Valomet Oyj:NLehdistötiedote28.6.2017 KLO 11.00

Valmet Toimittaa Kokonaisen Pehmopa ja Ja LaajanAutomaatiojärjestelmänIctibericalle espanjaan。Uusi Advantage DCT 200HS -PehMopaperilinja AsennetaanYhtiönBurgonTehtaaseen。Asennus NoudattaaYhtiönAikomustaOttaaKäytöönuusintaTeknologiaa帕哈迈曼Laadun Pehmopaperinsa Tuotannossa。临时在MääräKäynnistyäVuoden2018年KolmannellaNeljänneksellä。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2017 toisen vuosineljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

Valmet on aiemmin toimittanut neljä pehmopaperilinjaa ICT-yhtiöille italy, Ranskaan ja Puolaan。Viimeisin niistä käynnistettiin Kostrzynin tehtaalla Puolassa joulukussa 2015。

Tulokset viimeisimmästä pehmopaperikoneen asennuksestamme Puolassa ovat vakuuttaneet meidät siitä, että ViscoNip-puristinteknologiaa käyttävä优势DCT在oikea ratkaisu myös Burgon tehtaalle。Uskomme saavuttavamme saman korkean tuotantotehokkuuden, ja tavoitteenamme on toimittaa extra -laadun pehmopaperituotteita Espanjan markkinoille”,sanoo ICT:n toimitusjohtajaRiccardo.Baccelli.

"Valmetin优势ViscoNip -puristimen joustavuuden ansiosta tuotantoa voidan säätää markkinoiden nykyisten tulevien tarpeiden mukaan - korkeabulkkisen ja erittäin pehmeän pehmopaperin tuotannosta energia- ja kustannustehokkaisiin laadukkaisiin tuotteisiin muutamassa minuutissa。Kyseessä在Valmetin 43。ViscoNip-asennus。Olemme erittäin tyytyväisiä päästessämme työskentelemään viidettä kertaa yhdessä ICT:n tiimin kanssa ja tekemään tästä onnistuneen project ", sanoo Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikön myyntijohtaja简•埃里克森

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmetin Advantage DCT 200HS -pehmopaperikone

Valmetin ToimituslaajuussisältääKokonaisenPehmopa副静音托托尼詹,Johon KuuluuMassanvalmistusjärjestelmäSekäHapfalivityDCT200HS -PehmopaAlikone。NiissäonKäytettyuusintaTeknologiaa,Jotta KuluttajatSaisivatKäytöönsäParhaanLaadun Pehmopaperia。Tuotantolinja Optimoidaan EnergianSäästämiseksiJA Lopputuenten Laadun Paratiamiseksi。

Suunnittelu,Kouutus,KäynnistysJAKäyttöönottokuuluvatniinikääntoimitukseen。ToimitusSisältääMyösLaajanValmetinAutomaatiojärjestelmän。

Uusi linja lisää vuodessa 70000吨laadukkaita WC-, pyyhe-, kasvo- ja lataasliinapaperilaatuja Euroopan markkinoille。Uuden linjan raka - ainena käytetään ensiökuitua。

Tietoja ICT:Stä

ICT-Konserni在Oltout Mukana Pehmopaperiliiketoiminnassa Vuodesta 1978,JA SE On Ensiluokkaisiin Tootteisiin Erikoistunut Euroooppalainen Markkinajohtaja。Konsernin Tuotevalikoimaan Kuuluvia Vessapaperirullia,Talouspyyhkeitä,Lautasliinoja,KasvopyyhkeitäJAnenäliinojaKalkinoidaanSekäKonsernin阿曼Foxy-BrändinKauttaEttäVähittäismyyjienomillaTuotemerkeillä。YhtiönLiketoimintaanKuuluvatmyöskonerullien myynti jalostustehtaillesekävaipatjahenkilökohtaiset卫生术。ICT-Konsernilla on Kymmenen PaperikonettaNeljässäEurofapanMaassa:Viisi Italiassa,Kolme Puolassa,Yksi Ranskassa Ja Yksi Espanjassa。Maailmanlaajuinen tuotantokapasiteetti在Tällähetkellänoin540 000吨vuodessa。Se Kasvaa 610 000 Tonniin Vuoden 2018 LoppuunMennessä,坤宇尼,埃斯凯府Kapasiteetin Kaksinkertaistava Investointi Valmistuu。ICT-Konsernin Liikevaihto Noin 700 Miljoonaa Euroa,JASillä上的Hieman Yli 1 400Työntekijää。Lisätietoja:www.ictgroup.net

Jan Erikson,Johtaja,Myynti,Pehmopaperitehtaat-Liketoimintayksikkö,Valomet,Puh。+46 70 517 14 90
JohanBjörn,Myyntipäällikkö,Pehmopaperitehtaat-Liketoimintayksikkö,Valmet,Puh。+46 703 17 12 16

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal