我一直到西班牙去

Valmet Oyj's press smeddelande den 28 Juni, 2017 kl. 11:00 EET

我一直到西班牙都在使用自动化技术。Den nya Advantage DCT 200HS-maskinen installeras på företagets bruk i Burgo och är helt i linje med deras ambition att använda topmodern teknik för生产av kvalitetsproductter。创业är planerad直到tredje kvartalet 2018。

订购ingår I Valmets orderingång för andra kvartalet 2017。Värdet av订购avslöjas inte。

Valmet har tidigare levererat fyra mjukpapperlinjer直到ICTs företag I Italien, Frankrike och Polen。Den senaste installerades på bruket I Kostrzyn I Polen 2015年12月

“Resultatet från vår senaste maskininstallation i Polen har övertygat oss om att Advantage DCT tekniken i kombination med ViscoNip pressen är den bästa lösningen även för bruket i Burgo。”Vi förväntar oss att nå samma höga producktionseffektivitet och målet är att leverera mjukpappersprodukter av ultra-kvalitet till en spanska marknaden,“säger里卡多。Baccelli,信息和通信技术执行主任。

“Tack vare advantagevisconip -pressens flexibilitet är det möjligt att anpassa productionen after förändrade behov。Allt ifrån生产av纸med hög散装mjukhet till energi- och kostnadseffektiva生产商av hög kvalitet inom bara några分钟。我们的信息通信技术团队在fete gång och att tillsammans göra det här till ett framgångsrikt project,“säger”简•埃里克森Valmet,组织工厂业务部门销售副总裁。

信息om Valmets leverans

Valmets优势DCT 200HS mjukpappersmaskin

Valmets leverans omfattar en komplett productslje för mjukpaper med mäldberedningssystem och en Advantage DCT 200HS-maskin med den senastest tekniken för att tillverka konsumentproductter av högsta kvalitet。producktionslinjen är optimerad för en låg energiförbrukning。

Även komplett konstruktion, utbildning och start-up-tjänster ingår, liksom ett omfattande automation spakeket。我们的产品价格是öka företagets kapacitet, för toa-, hushåll-,卫生用纸,价格为70,000吨/ år。Som råmaterial kommer färskmassa att användas。

信息om ICT

ICT小组,Har Funnits I Mjukpappersbranschen轿车1978 OCHÄR欧罗斯·莱德·莱德生产者AV PremiumProdukter。ICTS utbudsträckersigfrånttoarullartotillhushållspapper,servetter,ansiktssevetter ochnäsdukar。Återförsäljaresvarumärken下的Detgnavarumärketfoxy samt基因组下的Produkternamarknadsförs。Verksamhetenomfattaräventorkningav jumborullar直到Konverterare,BlöjorOch HygienProdukter。ICT HAR TIO PAPPERSMASKINER I FYRAEASOONISKALÄNDER;FEM我ITALIEN,TRE I POTRON,EN我的弗兰克里·奥克·恩·我西班牙语。Den Totala ProduktionsKapacitetenUppgårFörnärvarande每吨540.000吨/奥尔·斯托特ÖKA直到610.000吨I Slutet AV 2018NärdennyaInvesteringen,Som Dubblar Kapaciteten I Spanien,标记我漂移。ICT Group Har MerÄn1.400AnställdaochemsättningPå700Meur。FörMer信息:www.ictgroup.net

企业沟通

För ytterligare信息,vänligen kontakta:
简·埃里克森,Valmet组织工厂业务部销售副总裁,电话+46 70 517 14 90
Johan Björn, Valmet组织工厂业务部销售经理,电话+46 703 17 12 16

Valmet公司är den leande globala utvecklaren och leverantören av工艺泰克,自动化和服务在马萨,纸业和能源工业。Vårt mål är att ge våra kunder världens bästa服务。

Valmets omfattande teknikutbud inkluderar såväl massabruk,生产厂家för组织,kartong和paper, som kraft- och värmeanläggningar för能源生产。Valmets innovativa service- och automationslösningar förbättrar driftsäkerheten och prestandan i våra kunders processer och effektiviserar användningen av råmaterial och energi。

Valmets nettoomsättning 2016 var cirka 2,9 miljarder欧元。Våra 12 000 medarbetare矮小的om我världen芬兰人nära昆德那阿阿betar för att förbättra deras result - varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,och företaget är。

Mer information芬兰人påwww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal