Valmet Toimittaa Advantage NTT -Pehmopaperilinjan Sofidel S.P.a:Lle Espanjaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 19.6.2017 kello 11.00

Valmet toimittaa kokonaisen pehmopaperin tuotantolinjan Sofidelin Ibertissue-tehtaalle Buñueliin Navarran maakuntaan Espanjaan。Toimitukseen sisältyy优势NTT 200 -tuotantolinja pehmopaperin valmistusta varten, massanvalmistuslaitteisto sekä automaatiojärjestelmä。Uusi linja käynnistetään suunnitelmien mukaan vuoden 2018 kolmannella neljänneksellä。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2017 ensimmäisen neljänneksen saapuneisiin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

西班牙tuleva uusi linja在Sofidelin konekannan neljäs Valmet Advantage NTT -pehmopaperilinja。Yhtiö on aiemmin ostanut yhden ntt - konen Delitissue-tehtaalleen Puolaan ja kaksi NTT-konetta uteen laitokseensa circlevileen俄亥俄州Yhdysvalloissa。Tämä on kaiken kaikkiaanvalmettin Sofidelille toimitama pehopaperikone。

“森perusteella,美达olemmenähneet大汉mennessäkäynnistettyjen优势NTT -linjojensuorituskyvystä,olemmeentistävakuuttuneempiasiitä,ETTA TAMA上tulevaisuuden teknologiaa。硒antaa meille tarvitsemamme joustavuuden kilpailuedun saavuttamiseen markkinoilla”,SANOO Sofidelin toimitusjohtajaLuigi Lazzareschi.

“Olemme tietenkin innoissammesiitä,ETTA Sofidelpäättijälleenkerran valita优势NTT -teknologian tukeakseen matkaansa kohti tulevaisuuden pehmopaperinvalmistusta。硒vastaatäydellisestiSofidelin kunnianhimoista tavoitetta tuottaa laadukkaita pehmopaperituotteita alhaisella energiankulutuksella,米卡edistääyhtiöntavoitettakasvihuonekaasupäästöjenvähentämiseen”,SANOO Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikönmyyntijohtaja简•埃里克森

toimituksen tekniset tiedot.

Uuden Pehmopaperikoneen Suunnittelunopeus Kuvioidulle Paperille 1 800 M / min JA Perinteiselle Paperille 2 000米/分钟。Tuotantolinja On OptimoituSäästämäääänEnergiaaja kuituasekätarjoamaanlisäämahdollisuuukiatuotedifferointia ja premium-laatuisten tootteiden Kasvavaa Kapasiteettia Varten。

Valmetin toimituslaajuus kattaa kokonaisen pehmopaperin tuotantolinan, joka sisältää优势NTT -pehmopaperikoneen, OptiFlo-perälaatikon sekä kevytmetallisen jenkkisylinterin。Toimituksessa käytetään advantagepehmopaperiteknologiaa, ja se sisältää AirCap-huuvan ilmajärjestelmällä, WetDust-järjestelmän ja SoftReel B -rullaimen。Lisäksi Valmet toimtaa yksityiskohtaisen tehdasunnittelun, masanvalmistuslaitteiston ja automaatiopaketin, johon sisältyvät hajautettu ohjausjärjestelmä (DCS) ja laadunhallintajärjestelmä (QCS)。

Valmetin Advantage NTT -pehmopaperikone

Tietoja asiakkaasta, Sofidel S.p.A:sta

Sofidel-Konserni在Yksi Johtavista Hygienia- jaKotitalouskäyttöönttöönttönyttööntarttönttönttönttönttönttönttönyttunpaperinvalmistajista koko maailmassa。Vuonna 1966 Perustetulla Konsernilla在Tytäryhtiöt13玛萨萨:Italiassa,Espanjassa,Isossa-Britanniassa,Ranskassa,Belgiassa,Saksassa,Ruotsissa,Puolassa,Unkarissa,Kreikassa,Romaniassa,Turkissa Ja Yhdysvalloissa。Silläyli 5 500Työntekijää,Koko Konsernin Liikevaihto 1 842 Miljoonaa Euroa(2016)JA Sen TuotantokapasiteTi on Yli Miljoona Tonnia Vuodessa。联合国全球Compact -Hankkeen JaKansainvälisen的Sofidel WWF气候保护人员-ohjelmanJäsen。

Jan Erikson, myyntijohtaja, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Valmet, puh。+46 705 17 14 90
JohanBjörn,Myyntipäällikkö,Pehmopaperitehtaat-Liketoimintayksikkö,Valmet,Puh。+46 703 17 12 16

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal