Valmet Levererar en优势ntt tissuemaskin,直到sofidel s.p.a i spanien

Valmet Oy's Presseddelanddelandedeldean 19 Juni,2017年11.00 EET

Valmet levererar en komplett组织生产直到Sofidel's bruk Ibertissue i Buñuel, Navarra i Spanien。Leveransen omfattar en Advantage NTT 200组织生产公司,mäldberedningssystem och自动化系统。启动av den nya production slinjen är beräknad,直到slutet av 2018。

OrdernIngårivalmetsOrderingångFörFörstaKvartalet2017.VärdetIllkännagesinte。

Den Nya Linjen I Spanienärsofidelsfjärde优势NTT-MaskineFrånValmet.TidigareHarföretagetKöptNNTT·蒙特队直到Delitissue-Bruket i Polen Och YtterligareTVÅNTTMaskiner直到Deras NyaAnläggningi Clientville I俄亥俄州俄亥俄州。TotaltÄrdärden femtonde tissuemaskinen Valmet Levererar直到Sofidel。

“UTIFROÅNVADVIRARSETTRORN PRESTANDANPÅFATHSINATHTILSSHILILSSHINGLSINGSHINGLSTINGSHINGESÄHNNRAGONSINATTERTAÄRFRAMTIDENSTEKNOLOGI.ENNRATIDENSTEKNOLOGI。DEN KOMERATE GE OSS DEN EASEIBILITET VIBEPÖVERFÖRATBÅNENKONKURENSFÖRDELPÅMANNANDEN,”MENARLuigi Lazzareschi.,首席执行官Påsofidel。

“viärgivetvis gladaÖverat·索菲尔ÄnengångBeatämtSigFöratSatsaPåAdvantageNTTTeknologinFörInvägMOTFramtidensPappertillverkning。DenStämmerFektChing。DenStämmerFektCuceSofidelsamgiation att Producershodukter MedLågEnergiförbrukningochpåsåsättbidra antacthAVVäxthusgaser,“SägerJan Erikson.,销售,Valmet副总裁副总裁

Teknisk信息

den nya mjukpappersmaskinenärkonstrueradförenhastighetav 1800米每次minut i towerteratlägeoch 2000米每按konventionelltläge。ProduktionslinjenÄRovermeradFöratsparaEnergi Och纤维och skaparmöjligheterförproptdifferentieringochÖkadKapacitetFörPropukterAv Premiumkvalitet。

Valmets LeveransInnehålleren komplett produktionslinje intinlive en优势ntt mjukpappersmaskin,Med en OptifloInloppslådaoch en gjuten yankee-缸。Med leveransenföljerocksåhighare-tekniken med en Aircapyankeekåpaochtillhörandeluft系统,卫地司机系统System och en softreel b rullstol。ProcessLayout,MäldberedningSystemOch AutomationsPaket Med DCS(分布式控制系统)OCH QCS(质量控制系统)Ingårocksåivalmets leverans。

Valmet优势NTT组织maskin

信息OM SOFIDEL S.P.A

SofidelÄren avdedande tillverkarnaivärlden,av papperförhygien-och hemmabruk。FöretagetGrundades1966 Och Har Idag Dotterbolag I13LänderSåSoomItalien,Spainen,Storbrittannien,Frankrike,Belgien,Tysklande,Sverige,Polen,Ungern,Grekland,Rumänien,Turkiet Och USA。de harmerÄn5500Anställdaoch enOmsättningPå1842Miljoner Euro(2016)Samt en ProduktionskapacitetPåmeränen en orÅr。Som Medlem i fns globalafördragochvärldsnaturfondensklimatprogram,Ser SofidelHållbarhet索姆斯·斯诺特FörborväxtochÄrinvagragerade iatfrämjasocial-ochmiljövänligutveckling

公司交流

FörMer信息Kontakta:

Jan Eriksson,副总裁销售副总裁,组织米尔斯商业部门,Valmet Tel。+46 705 17 14 14 90
Johan Björn, Valmet组织工厂业务部销售经理,电话+46 703 17 12 16

Valmet CorporationÄRden Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Process Teknik,自动化OCH服务Inom Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

valmetsnettoomsättning2016 varcirka 2,9 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

MER信息FINNS POwww.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.