Valmet ja太阳能涡轮机solmivat yhteistyösopimuksen jakaakseen osaamista ja kokemusta

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote10.4.2017 KLO 14.00

Valmet Ja Caterpillar-Konserniin Kuuluva太阳能涡轮机Incorporated Ovat AllekirjoittaneetYhteistyösopimuksenontontoitujen,SähkönJaLämmmönyhteistuotantoontarkoitettujenChp-KaasuturbiinijärjestelmienJatkokehittämisestäPehmopaperiteollisuudelle。EnergiankäytönOptimointijärjestelmienyhteiskehittämisenvähentääpehmopaperitehtaidentuotantokustannuksia ja parantaa tuotantokessin Energiatehkuutta。

Valmet Ja太阳能涡轮机Ovat TehneetJo KauanYhteistyötäChp-JärjestelmienKehittämisessä。Ne OvatKehittäneetyhdessäpehmopaperinKuivausprosessin Chp-Kaasutbiinien Ja HuuvanIlmajärjestelmienonententioIide990-luvulta Alkaen。Vuonna 2016 Valmet SolmiYhteistyösopimuksen太阳能涡轮机-yhtiön发电-liiketoimintayksikönja sen turbomach-tytäryhtiönkanssanäidenratkaisujenjatkokehittämisestä。

"Yhteistyösopimuksen tavoitteena on mullistaa pehmopaperitehtaan energianhallinta yhdistämällä luokkansa paras pehmopaperituotanto luokkansa parhaaseen energiantuotantoon", sanooBenoîtFécamp.,纸和组织市场,全球,市场开发,发电,太阳能涡轮机。

Valmet ja太阳能涡轮机ovat vuosien kuluessa kehittäneet ja optimoineet integroituja CHP-kaasuturbiineja ja toimittaneet järjestelmiä eri puolille maailmaa。Integroituja CHP-kaasuturbiineja on käytetty menestyksekkäästi sekä perinteisen että kuvioidun pehmopaperin tuotantoprosessa。

Paolo Dellanegra,Myyntiipäällikkö,MyyntioSasto,Pehmopaperitehtaat,Valmet,Puh。+39 345 149 7398
BenoîtFécamp,纸和组织市场,全球,市场开发,发电,太阳能涡轮机+41 91 851 1852,Benoit_Fecamp@solarturbines.com

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaa
www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Caterpillar-Konserniin Kuuluva在Maailman Johtavia Teollisuuden Kaasutbiinien Valmistajia的太阳能涡轮机。SE在Asentanut Yli Sataan Maahan Yli 15 000Yksikköä,joille on Kertynyt Yli 2MiljardiaKäyttöttilia。YhtiönPääkonttoriSijaitseeSan Diegossa Kalifornian Osavaltiossa Yhdysvalloissa。Yhtiövalmistaakaasutbiineilletarkoitettuja 1-22 Megawatin generaattori- ja Kompressorisarjoja。
www.solarturbines.com/http://www.linkedin.com/company/solar-ururbines.