Valmet和太阳能涡轮机IngårMamarbetsavtalOch Drar Nytta Av Varandras Kunskaper Och Erfarenheter

Valomet Oyj的贸易媒体德兰德德德德德德德德省2017年4月10日,14.00 eet

Valmet Och太阳能涡轮机(ETTCATERPILLARFÖRETAG)HARINGÅTTSETTSMARBETSAVTAL SOM SKA LEDA直到ATT TA utvecklingen AV Integerade Congeration System,MedGasturbinförMjukpappersIndustrin,直到NästaNivå。MåletMedengemensam utvecklingÄrtatbidra直到minskade produktionskostnaderföracitureproduceenterochförbättraenergieffektiviteten i produktionsprocessen。

Valumet Och太阳能涡轮机HarnLång关系Närdällerutveckling avCogenerationsystemförtissuemarknaden。Allt Sedan 1990-TaletHarföretagenarbetat tillsammans med attontera gasturbiner ochkåpansluftsystem,我torkprocessen。Itablederades eTT Samarbete Med Solarbines kraftgenereringsverksamhet Och Deras dotterbolag Turbomach,FöratförbättraDessaLösningarytterligare。

“Samarbetet Mellan Valomet Och太阳能涡轮机Syftar Till erbjuda Ultimat Integerade热电联产系统,Som TarHänsyn直到olika kundbehov samtpåvilkenenergimarknadproduktionen溜冰鞋”sägerpaolo dellanegra.,Försäljare,组织业务部门,Valmet。

“MåletFörAvtaletMellanSolar Och ValmetÄRattattuceraNågotHeltNyttInomEnergiomRådet,SommmanföretBästaInom纸巾组织补充剂Och Kraftgenerering”SägerBenoîtFécamp.,纸和组织市场,全球,市场开发,发电,太阳能涡轮机。

GenomÅrenHar Valmet Och太阳能涡轮机亚翠鸟TillsammansFöratutveckla och优值区域集成的热电联产系统Med GasturbinerföracitionProduktionSomLeveraRasÖverHelaVärlden。Integerade System HarAnväntsframgångsrikti produktions processenförbådekonventionelltoch texturerat tissuepapper。

FörMer信息Kontakta:
Paolo Dellanegra,销售经理,销售部门,组织业务部门,Valomet +39 345 149 7398
BenoîtFécamp,纸和组织市场,全球,市场开发,发电,太阳能涡轮机+41 91 851 1852,Benoit_Fecamp@solarturbines.com

ValmetÄRden Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Processteknik,自动化OCH服务Inom Massa,Pappers-Och Energiindustrin。VISTRÄVAR埃斯特·埃斯特拉特·弗莱斯·弗莱斯·沃特·弗莱德·沃尔(Världende befinner sig)。

Valmets Starka Teknikutbud omfattarsåvälHelaMassafabrikerOchProduktionslinjerFörMjukPapper,凯隆澳累浦Papper,SomKraftverkFörProduktionAv BioEnergi。Våravanceradetjänsteroch自动化rösningarÖkartillförlitligherenoch prestandan iVårakunders加工商SamtHöjerden Effektiva Utnyttjandegraden AvRåvaroroch Energi。

valmetsnettoomsättninguppgick to till cirka 2,9 miljarder欧元2016.iNäraSamarbeteMedVåraKunerSträvarvåra12 000MedarbetareMålmedVetetefter AttFörbättraVåraKunders结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

läsmer.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

总部位于美国加利福尼亚州圣地亚哥,美国凯特彼勒公司的子公司的太阳能涡轮机,是世界领先的工业燃气轮机制造商之一,拥有超过15,000个单位,超过1000多个国家运营时间超过20亿台。太阳能涡轮机的产品包括燃气涡轮发电机和压缩机组(从1到22兆瓦的范围内)。

www.solarturbines.com/http://www.linkedin.com/company/solar-ururbines.