Valmetin toimittamat udet sellun kuivatuslinjat käynnistetty Klabinin tehtaalla Brasiliassa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 4.5.2016 klo 11:00

Kaksi uutta Valmetin toimittamaa sellun kuivatuslinjaa在käynnistetty Klabinin uudella sellutehtaalla, joka sijaitsee Ortigueirassa Paranán osavaltiossa Brasiliassa。Ensimmäinen sellupaali tuotettiin aikataulun mukaisesti 4.3.2016。

这里有1,1,40万tonnia,网址是tehtyä pitkäkuitusellua。Osa pitkäkuitusellusta muutetaan revinnäismassaksi, tehden Klabinin sellutehtaasta mailman ainoan, joka on sununniteltu valmistamaan kolmea sellulajia。

“Lyhytkuitusellun kuivatuskone, jonka toimimtimme Klabinille, tuotti ensimmäisen sellupaalin sopimusaikataulun mukaan。”Tämä您的邮箱是:Tämä您的邮箱是:joka您的邮箱是:töitä您的邮箱是:您的邮箱是:toimitittun koneen leves9,5 metriä。Nyt kaksi maailman suurinta kuivatuskonetta, molemmat Valmetin toimittamia, ovat käytössä Brasiliassa", sanoo Valmetin projektipäällikkö诺伯特•施瓦兹

“Klabin kiittää rahoittajiaan, toimittajiaan, kumppaneitaan ja henkilöstöään tämän projektin mahdollistamisesta ja toteuttamisesta。Tämä on historiamme suurin investinti ", yritys kommentoi tiedotteessaan ensimmäisten sellupaalien valmistamisen jälkeen。

Tietoa asiakkaasta Klabin S.A.

Klabin on Brasilian suurin paperintuottaja ja -viejä。Yritys tuottaa pakkauspaperia ja kartonkia, aaltopahvia ja teollisuuspakkauksia, sekä myy puuta tukkeina。Klabin perustettiin vuonna 1899 ja sillä on tällä hetkellä yhteensä 15 tuotantolaitosta Brasiliassa ja yksi argentinassa。Yrityksellä on neljä liketoiminta -aluetta: Metsät, Sellu, Paperi (kartonki, voima- ja kierrätyspaperi) sekä Pakkaus (aaltopahvi ja teollisuussäkit)

Norbert Schwarz, projektipäällikkö, Etelä-Amerikka, Valmet, puh。+55 41 9971 1625

保罗·阿吉亚尔,myynti- ja markkinointipäällikkö, Etelä-Amerikka,瓦尔梅特·普。+55 41 9989 0426

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal