Valmetin Advantage NTT -pehmopaperilinja tuottaa sataprosenttisesti kuvioitua pehmopaperia Forestal y Papelera Concepciónin tehtaalla Chilessä

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote17.3.2016 KLO 10:00

Valmetin Toimittama Advantage NTT -Pehmopaperilinja onKäynnistetty普通州Y PapeleraConcepciónin(FPC)TehtaallaChilessä。Uuden Linjan Ansiosta FPC Saavuttaa Tavoitteensa Tuottaa Sataprosenttisesti Kuvioitua Pehmopaperia,Er Hottua Tuotevalikoimansa Avulla Ja Valmistaa Korkealaatuista Pehmopaperia Alhaisella Energian Kulutukukella。Kyseessäon toistaSaSeksi Levein Asennettu优势NTT -Kone,5,5Metriä。ToimitukseenSisältyiMyösAtomaatioratkaisu。

“Strategianamme上拓达uudenlaisia tuotteita markkinoilleMenestyäksemme康美丹皮蒂etsiäuutta JA innovatiivista teknologiaa JA siksi valitsimme优势NTT -konseptinKäytämmesataprosenttistaensiömassaa,在kokonaisuudessaan kannattanut米卡Valmistamme纽约时报korkealaatuisia pehmopaperituotteita,jotka ovat korkeabulkkisia JAerittäinpehmeitä。” kertoo FPC:NToimintojen Johtaja.马可·莫萨莉

"优势NTT - pehmopaperinsuunniteltu nimenomaan korkealaatuisen kuvioidun pehmopaperin valmistamiseen siten, että energiankulutus pysyy alhaisena。Tämä这个项目的目的是为了让你的生命更美好。Toimituslaajuus oli varsin kattava, ja tehdas piti suunnitella uudelleen mahdollisten maanjäristysten varalta。Valmetin ja tehdastiimin välinen yhteistyö on toteutunut erittäin hyvin, ja on ollut ilo työskennellä FPC:läisten kanssa", toteaa projektipäällikkö贡纳SoderqvistValmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikosta。

Tietoa Valmetin toimituksesta

库瓦:Valmetin Advantage NTT 200 -pehmopaperikone

Valmetin toimituslaajus sisälsi kokonaisen pehmopaperin tuotantolinjan, joka kattaa täydellisen massanvalmistusjärjestelmän sekä优势NTT 200 -pehmopaperikoneen。Niissä在käytetty uusinta teknologiaa, jotta kuluttajat saisivat käyttöönsä korkealaatuista pehmopaperia。5,5 metriä leveässä koneessa on OptiFlo II TIS -perälaatikko ja valurautainen jenkkisylinteri。Koneessa käytetty onnistuneeksi todettua advantagepehmopaperiteknologiaa, joka sisältää AirCap-jenkkihuuvan, SoftReel-rullaimen ja WetDust-pölynkäsittelyjärjestelmän。Toimitukseen kuului myös Valmet Focus复卷机-rullainjärjestelmä sekä laaja automaatiopaketti sisältäen Valmet DNA automaatiojärjestelmän sekä laimennuksen ja laadunhallintajärjestelmät。

Tuotantolinja在Optimoitu Mahdollisimman Jountavaksi。SilläVoidaanValmistaaSekäPerinteistäEttäKuvioituaPehmopaperiaNiin,EttäEnergian-JA KuidunkulutusPysyvätAlhaisina。Suunnittelunopeus on 2 000米/分钟Perinteiselle Paperille Ja 1 800米/分钟Kuvioidulle Paperille。Linjan Vuotuinen Tuotantokapasiteetti在70 000吨WC-Qualia,PaperipyyhkeitäJALautasliinapapapapapapaperia。

Tietoa asiakkaasta forest y Papelera Concepción

森林和Papelera Concepción S.A. (FPC)在vuonna 1995年perustettu paperinvalmistaja。Vuodesta 2009 lähtien yritys on valmistanut lähinnä kierrätettyä kuitupohjaista pakkauspaperia。Uudella pehmopaperin tuotantinjalla ja paperin jalostusyksiköissä valmistetaan jumborullia ja erilaisia pehmopaperituotteita Latinalaisen america ja pohjois - american markkinoille。

Valomet Oyj.

Jan Erikson, johtaja, myynti, pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Valmet, puh。+46 70 517 1490

JohanBjörn,Myyntijohtaja,Pehmopaperitehtaat-Liketoimintayksikkö,Valmet,Puh。+46 70 317 1216

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisääwww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal