优势NTT mjukpapperslinje från Valmet producerar 100% texturerat mjukpaper hos Forestal y Papelera Concepcion i Chile

Valmet公司pressmeddelande den 17 mars 2016 klockan 10.00 EET (översättning)

在Valmet-levererad优势NTT mjukpapperslinje har körts igång på chilenska paper bruket Forestal和Papelera Concepcion (FPC)。Den nya producktionslinjen upppfyller FPC:s mål att med låg energiförbrukning producera 100% texturerat mjukpaper, att differentiera företagets producktutbud, och att producera högkvalitativa mjukpappersprodukter。
Detta är den första NTT-modellen med bredare设计优势,maskinbreden är 5,5米。Leveransen omfattade även ett自动化系统。

Vår strategi är att erbuda marknaden något nytt。För att lyckas var tvungna att leta后的任何一个创新的teknik, så仆人föll på优势NTT-konceptet。Vi använder också 100 procent färskfibermassa och allt som allt har det lönat sig. Idag tillverkar Vi väldigt bra mjukpappersprodukter med mycket hög bulk och mjuket ", sägerMarco Monsalve., FPC运营经理。

Vår优势NTT mjukpapperslinje är speciellt utformad för att på ett energisnålt sätt producera texturerat mjukpapermed hög kvalitet。这是一个非常重要的项目spännande。leveransofattingen var storoch bruket behövde konstrueras för att motstå jordbävningar eftersom de är en riskfacktor i det här området。samarbett mellan Valmet och fabrikens eget arbetslag har fungerat jättebra och det har varit trivsamt arbett med真主安拉på FPC", säger Valmets project jektledare贡纳Soderqvist

关于Valmets le足球比分直欧洲杯投注网verans的信息

利用日本电报电话公司

Valmets Advantage NTT 200 mjukpappersmaskin

Valmets leverans består av en komplett producduktionslinje för mjukpaper, inklusive ett komplett mäldberedningssystem och en优势NTT 200 mjukpappermaskin med den senastate tekniken för högkvalitativt konsumentmjukpaper。Den 5,5米breda maskinen är utrustad med OptiFlo II TIS inloppslåda och en Yankee-cylinder av gjutjärn。Med leveransen följer också den beprövade advantagetekniken Med en AirCap yankeekåpa, en SoftReel rullstol och dammhanteringssystemet WetDust。Leveransen innehåller även en Valmet Focus omrullare och omfattande automationspket med Valmet DNA自动化系统和稀释控制QCS kvalitet kontroll系统。

ProduktionslinjenÄRoverleradFörHörhörhörhörhörhörhörhöritteTERSKIFTA MELLAN ATT Producera Konventionellt MjukPapper Och Texturerat MjukPapper,MedLågEnergi-Och FiberFörbrukning。DenÄrkonstrueradförenhastighetav 2000米每按minut i konventionelllägeoch 1800米每次剪影I textureratläge。Produktionslinjen HarEnÅrskapacitetPÅ70000吨MjukPapper Av Typen ToalettPapper,Hushålls-Och TorkPapper Samt Servettkvaliteter。

信息OM Forestal Y Papelera Concepcion

Forestal y Papelera Concepción S.A. (FPC) är ett innovativt företag med stor erfarenhet inom paperperstill verkning。Foretaget grundades 1995。轿车2009年生产者的huvudsakligen returfiberbaserat förpackningspapper。Den nya anläggningen för mjukpaper production, konverkpaper, konverterade, konverkpaper,直到latin america kanska and north america kanska marknden。

瓦尔麦特公司公司
企业沟通

För mer信息,var vänlig kontakta:
Jan Erikson,销售副总裁,Tissue mills BU, Valmet,电话+46 70 517 14 90

Johan Björn, Sales Director, Tissue mills BU, Valmet, Tel. +46 703 17 12 16

Valmet är den ledande globala utvecklaren och leverantören av service och teknik inmassa -, papers - och energiindustrin。Våra 12 000 medarbetare runt om i världen芬兰nära kununderna och arbetar för att förbättra结果- varje dag。

Valmets服务inkluderar allt från外包av underhåll till reservelar och upgraderingar av fabriker och anläggningar。Vårt starka teknikutbud omfattar såväl hela massafabriker och producduktionslinjer för mjukpaper, kartong och paper, som kraftverk för production av bioenergi。

Företagets industrihistoria sträcker sig över 200 år och nyskapades år 2013 då verksamheten för massa, paperoch energi blev ett eget företag vid delningen av Metsokoncernen。Valmets nettoomsättning 2015 var cirka 2,9 miljarder欧元。Valmets mål är att ge新浪网världens bästa服务。

Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄRNTERATPÅNASDAQOMXHelsingforsbörsen。

Mer信息芬兰人på www.valmet.se, www.blumebaby.com, www.twitter.com/valmetglobal