Valmet Toimittaa Uudelleenrullaimen Roto-Cartin Tehtaalle Italiaan

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote30.9.2016 KLO 12.00

italialainen pehmopaperinjalostusyhtiöroto-cart spa on valinnut valmetin Uuden Uudelleenrullaimensa Toimittajaksi。Rullain Asennetaan Uuteen Jalostustehtaaseen,Joka Sijaitsee Castelminio di Resanasa,Italiassa。TehtaanTyömaa在Maailman Suulimpia Lajissaan。

TilausSisältyiValmetin Vuoden 2016 ToisenNeljänneksenTilauksiin。Uuden Focus Reelite 20 Ens -uudelleenrullaimen onMääräkäynnistyävuoden2017年ensimmäisenneljänneksenaikana。

“关于investoida huipputeknologiaan,jotta voimme vastata asiakkaiden JA kuluttajien vaatimuksiin。在toiminut alalla祚35 vuoden阿贾恩鼓式车Jatkuvana tavoitteenamme。Näimmevälittömästi,ETTAsähkömekaaninen焦点uudelleenrullain pystyy erinomaisestisäilyttämäänpaperin ominaisuudet”,鼓式SANOO推车跨度toimitusjohtaja朱利安诺胶林

“Valumet Focus -Rullaimilla JA离线 - PitkävithcorniaonnIstuneita的Cairokoneilla Asennuksia。Olemme Innolla Mukana Roto-Cartin Laajennisten·埃里诺·奥里诺斯滕·佩马·帕塔蒂省瓦尔梅斯塔斯坦”Massimiliano Corsini.

Tekniset Tiedot.

Asennus Kattaa Valmet Focus reelite 20 ex -uudelleenrullaimensekäkaksiaukirullullaustelinettä。valmisteltu offset-pairokoneen asennusta的kone。Mahdollista Ohittaa上的偏移 - 止痛药。Ohitustilassa Uudelleenrullaimen Suunnittelunopeus On 1 800 M / Min Paperin Ominaisuuksista JA Tampuurin Halkaisijasta Riippuen。Kun Offset-Pearokone在Toiminnassa,Suunnittelunopeus上900米/分钟。toimituslaajuus kattaa asennusvalvontapalvelut。

Valmet Focus -uudelleenrullain.

Tietoa asiakkaasta roto-cart

roto-cart上ontontoitupehmopaperiyhtiö,jolla on kaksijalostusyksikkköäsekäyksipaperatehdasja 35 Vuoden Kokemus alalta。YhtiönTuotteitaLöytyyyyyyYhtiönominaTuotemerkkeinäJAkauppojen私人标签-Tuotemerkkeinä。Teknicalten Avantgarde-LinjojenSekäLiketoiminnanLaadusta Kertovien FSC-JA ISO 9001 -Sertifikaattien Ansiosta Roto-Cart onPätttänytErikoistuaLaadultaan Ensiluokkaisiin Tooteisiin。

Massimiliano Corsini,Johtaja,Rullainteknologia,Pehmopaperitehtaat-Liiketoimintayksikkö,Valomet,Puh。+39 349 7571752

Fabio Capuano,Myyntipäällikkö,rullainteknolyia,Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö,Valomet,Puh。+39 340 8005614

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.