Valmet Levererar en Wiwinder直到旋转车I iTalien

Valmet OyjsAffärspressMeddelanddelandedelandedeldeldember2016年9月30日12.00 Eet(Översättning)

Den Italienske Papperskonverterren roto-cart spa har valmet somleverantörav en rewinder som ska Installeras i deras nybygdakonverteringsanläggningcastelminio di resana i Italien。Den NyaAnläggningenKommerAtt Bli en ev destörstaiinder。

Ordern Bokades Andra Kvartalet I Valmets Orderstock。Den Nya Focus reelite 20 ex Rewindernärplanerad att Vara i diftforförstakvartalet 2017下。

“VårtMålÄRTATALTTID Investera I SpjutspetsteknikFöratmöraKunernasoch Konsumenternas krav。罗托卡尔·布鲁尼斯Iduckhairs krav。罗托卡尔·布拉森I 35Åroch viinsågdirekt den elektromekaniska focus rewinternenaståendeförmågaattbappersegenskaperna”SägerGiulianoGelain,首席执行官För·罗伊亚-cart spa。

Teknisk信息

Ordern Omfattar en Valmet Focus Rewinder ex Med avrullningsfunktion。MaskinenÄRFörbereddFör安装AV EN EN偏移打印机SOM KanFörbikopplas。IFörbikopplatlägehar Rewindern en KonstruktionshastergetPå1800m / min bereendepåpapperskvalitetoch omrullarens直径。Med Printern IDriftärKonstruktionsHastigheten 900米/分钟。OrdernOmfattaräventallationslyArtjänster。

Valmet Focus倒退

信息OM Kunden Roto-Cart Spa

roto-cartärelettonteeratmjukpappersföretagmedtvåkonverteringsanläggningaroch eltpapperbruk。de har 35År我是branschen。Deras Produkter Finnstillgängligasom egna produktmärkenochÅterförsäljarnas私人标签-produkter。FöretagetÄRBygggPåGrundPelarnaInnovation,Kreativitet,Teknik Och Handelsupport。MedHjälpavnyskapandehögteknologisceproptionslinjeroch kvalitetscertifikat och kvalitetscertifikat som fsc och iso 9001 Har roto-cart Valt att atticisera sig Inmom premium segiumet。

公司交流

FörMer信息Kontakta:
Massimiliano Corsini,Rewinder Technology,组织厂业务部副总裁,
Valmet,Tel。+39 349 7571752

Fabio Capuano,销售经理,Rewinder Technology,组织厂商业务部,
Valmet,Tel。+39 340 8005614

ValmetÄrden Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Process Teknik,自动化Och Service Inom Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

Valmet Har Omkring 1500 Medarbetare I Sverige Som Jobbar INäraMamarbeteMed Ett Stort Antal Kunder。我Sverige Kommer Tekniken I Tre AV Fyra PappersbrukFrånOss。vi har flera produktions-och研发增强仪varav destörstafinnsigöteborg,卡尔斯塔德och sundsvall。

valmetsnettoomsättning2015 var cirka 2,9 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

MER信息FINNS POwww.valmet.se.se.www.twitter.com/valmetglobal.