Valmet Ja Biochemtex AloittavatYhteistyönLigniinipohjaistenBiokemikaalien ValmisteknologianKehittämiseksi

Valomet Oyj:NLehdistötiedote3.5.2016 KLO 11.00 EET

Valmet Ja Biochemtex AloittavatYhteistyön,Joka Liittyy Ligniinin Muuntamiseen Biokemikaaleiksi。kehitysprojektissayhdistetäänjahyönetnnetäänlignoboost-ja moghi-teknologiata。Lignoboost on Valmetin Teknologia,Jolla Sellutehtaiden TuottamastaMustalibleästäSerotetaanPuhdistutuaLigniiniä。Moghi Puolestaan​​ Biochemtexin Teknologia,Jolla Ligniini Muutetaan Biopolttoaineiksi Ja Biokemikaaleiksi。

YhteistyölläSaadaanAikaanArvokas Ligniinimarkkina,JA Biokemianteolisuudelle Jatkuva VirtaKestävänKehityksenMukaista Raaka-Ainetta,JotaVoidaanKäyttääBiopetinEliBioperäisenTermoplastisen Muovin Raaka-Aineena。

,SANOO Valmetin Bioteknologia JAympäristöjärjestelmät-yksikönjohtaja “Valmetin teollisesti toimivaksi osoittautunut上projektissakeskeisessäasemassa。Kehitämmejatkuvasti uusiakestäviäratkaisuja ligniinin arvonlisäämiseksi。Lignoboost- JA Moghi-teknologioidenyhdistäminen上yksierittäinlupaavista sovelluksista bioteknologia ratkaisujenkehittämisessäLignoBoost-ligniininerotteluteknologia”Rickard Andersson.

“多摩yhteistyö上meillelisämahdollisuustuottaa markkinoille toisen sukupolven biokemikaaleja Pureudumme裘omaan teknologiaamme JA贝塔可再生能源-teknologiaratkaisuihin维美德yhteistyönavulla voimme laajentaa bioPX:... N tuotannon raaka-ainepohjaa BioPX上tärkeäraaka-艾内valmistettaessa 100%uusituvista materiaaleistatehtyäPET-Muovia。Nykyiset Pilottitehtaat JA Italiassa Rakenteilla Oleva DemotehdasYhdisteTtynäbiochemtexinJa Valmetin Osaamiseen Varmistavat,EttäTästäMielenkiintoisestaMahdollisuudesta Saadaan NopeastiHyväLopputulos“,Sanoo Biochemtexin ToimitusJohtajagiovanni bolcheni

Biochemtex.

在Toisen Sukupolven Biopolttoaine- Ja Biokemikaaliteknologian Johtava Toimija上的Biochemtex。Biochemtex Kuuluu Mossi Ghisolfi -Konserniin,JA SE在Maailmanlaajuisesti Johtava Toimija Teknologkaisuissa Ja Biokemikaalisissa Proseseissa,JoissaÖljynSijastaKäytetäänVainSyötäväksiKelpaamatontaBiomassaa。

JussiMäntyniemi,Tuknologia-,Tutkimus- Ja Kehitysjohtaja,Sellu Ja Energia,Valomet,Puh。+358 40 769 8154

Alessandra Bogliano,Tutkimus- Ja Kehitysjohtaja,Biochemtex,Puh。+39 0131 88 28 11

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.