Valumet Och Biochemtex Ska Tillsammans UtvecklaTeknikFörlignInbaseradeBiokemikalier

Valmet公司按下德兰德·纳米新奖金。11.00 EET(Översättning)

Valumet Och Biochemtex KommerAttBörjasamarbeta Inom Omvandling Av Lignin直到Biokemikalier。UtvecklingsProjektet Kommer Att Kombinera Och Anpassa Teknikerna Lignoboost Och Moghi。lignoboostÄrvalmets patertroderade teknikföruvinningav renat ligninfrånsvartlutet som bildas vid tillerknngnnruken。MoghiÄri sin tur biochemtex专利德克里克费尔·omvandling av lignin tobiobränslenoch biokemikalier。

Samarbetet Kommer Att Skapa enVärdefullMarknadFörlignin,Samtidigt SomDetförserBiokemiindustrinMedeTtJämntFoodeVlignin,FörAnvändningSomEnHållbarRåvara,FörFamställningAVBioPet(Biobaserad Termoplastisk Polym)。

“Valmets IndustrielltBeprövadeLignoboost-TeknikFörLigninutvinningHar En Viktig滚动I Projektet。VISTRÄVARHELATIDEN EFTER ATT UTVECKLA NYAHÅLALATEKKIKERFÖRATTÖKAVÄRDETHOS木质素。EN Kombination AV Teknikerna Lignoboost Och MoghiÄren av de mycket lovandelösningarsom vi tittarpåivårtarbete medat utveckla biokemiska tekniker“,sägerrickard安德森,Ansvarigförbiotkskikochmiljösystempåvalmet。

“FörosärBetHärPartnerskapetÄnnunMöjlighetTAT搬迁Forrse Marknaden Med Andra Generateens Biokemikalier。vi arbetar redan nu medvåraegna och beta engewables tekniker。Samarbetet MedValmetGöratvikanÖkaMängdenRåvaraSoMärIntgängligFörframställningAvBioPX,en ViktigRåvaraFörliantverkningAv PetFrån100%FörnyBaraKällor。de befintligapilotanläggningarnaochdemoanläggningenochdemoanläggningensomhållerpåattbalien,kombinerat med den kompetens som finns ibådaföretagen,ger oss en稳定rundföratkunna leverera snabba och positiva styla foriva stentatförighet“,säger”giovanni bolcheni,Biochemtex Koncernchef。

om biochemtex.

BiochemtexÄrledande InomTeknikernaFörFramställningAvAndra GaysensBiobränslenOch Biokemikalier。FöretagetIngåriimossi ghisolfi集团Ochärvärldslowandanderoomutvekling och framtagning av Tekniker Och Biokemiska加工器BaseRade UteslutandePåAnvändningAvBiomassa Som InteHärrörfrånLivsmedel,Som Ett Iternerativ Till of Tight Olja。

公司交流

FörMer信息,VänligenKontakta: