Arne Asplund Mechanical Pling 2016 -Palkinto TomasBjörkqvistille,Mikael Lucanderille Ja Olli Tuoviselle

Valomet Oyj:NLehdistötiedote13.5.2016 Kello 12.00

Vuoden 2016 Arne Asplund机械制浆 - Palkinto onMyönnettyTomasBjörkqvistille,Mikael Lucderille Ja Olli Tuoviselle。PalkintoMyönnetäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänkahdenvuodenvälein,ja sen tarkoituksena在Edistääuudenteknologiankhittämistäsuursaantomassanvalmistamiseksi。

Palkittu Tiimi在Tehnyt SystemaattayhteistayötäumalatoriotutkimuksistaKäytäntöönosoittaakseen,EttäkepoteesiTäysinuudenlaisestaHiomakivipinnastaPikääPaikkansa。KeksinnönPerusideana在PällystääMetalliseGingeistäKooostuvaKivipintaTimanttipinnoittea。TämäEdellytää,EttäPinnoitteenGeometria Ja TimanttienKiinnitySmenetelmäovatTarkoitukseenSopivia。UusiTimanttipäääällysteinenHyomakiviTunnetaanMyösnimelläGalileoTeknologia。TämäTeknologia在Jo Vakiinnuttanut asemansa Ja LevinnytYmpäriMaailmaa。

Keksinnöntärkeinaavutuson uun HiontavaiheenEnergiansäsästö,Joka Voi Olla Jopa 150 - 500 kWh Tonnia Kohti Sallulajista Ja Muista ToimnallisistaTekijöistäRippuen。Uusi Teknologia AlentaaMyösSälössSälöbenMäärääMerkittävästi。

Tietoa Palkinnon Saajista

Tomasbjörkqvist.Suoritti Tohtorin Tutkinnon TampereenTeknillisessäYliopistossa Vuonna2002.Hänelläon TakanaanPitkäAkateeminenUraJaHänTyöskenteleeNykyisinVanhempanaTutkijana TampereenTeknillisessäyliopistossa。

Mikael Lucander.Valmistui Maisteriksi Helsingin Yliopiston Polyeerikemian Laitokselta。HänTekiPitkänUranTutkijanaKeskuslaboratoriossa JA在NYTEläkkeellä上。HänSallistuiPalkittuun Projektiin Asiantuntijan Asemassa。

olli tuovinen.Valmistui Diplomi-InsinööriksiTeknillisestäkorkeakeakeakourusta。Hän在Työskennellytissatuotannontehtävissäsuomenmetsätollisuudessaja on ollout viimeiset 30 Vuotta Valmetin,坦佩拉贾梅森Palveluksessa。HänToimiiTälläHetkelläValmetinTutkimus- JaKehityspäällikkönä。

Palkinto Luovutetaan 27.9.2016国际机械制浆 - 坎福斯斯萨。Tappi-OrganisaatioisännöiPapahtumaa,JokaJärjestetäänJacksonvillessä,佛罗里达州Osavaltiossa USA:SSA。

Arne Asplund机械制浆 - Palkintosäätiö

Arne Asplund Marching Pulping -Palkinnon Tarkoituksena在EdistääSuursaantosellunUuden ValmisteknologianKehittämistä。PalkintoMyönnetääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääammallehenkilölle,牛油哈尔塔安antaa tunnustusta erinomaisesta saavutuksesta mekaanisen massanvalmistusteknologian tutkimus-jakehitystyössä。

Arne Asplund机械制浆 - voittajannimeämisestäpastaavasäätiöfustettiinvuonna 1985 kunnioittamaan asplundin panosta sellu-ja paperateollisuuden alallaympärimaailmaa。Mahdollistanut Palkinnon jakamisenTekemälläSäätiölleLahjoituksenVuonna 1985年苏格兰·普顿·赫达·哈特·赫努纳(Säätiön)教授

Thomas Granfeldt,VanhempiProjektipäällikkö,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valumet Ja Vierailva教授,Keski-Ruotsin Yliopisto,Puh。+46 70 630 33 93

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.