Valmetin Rintatelan Ravistin Parantaa Kartongin Ja Paperin Laatua

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote15.9.2015 Klo 13:00

Tuonut Markkinoille Uuden Kartonki- Ja Paperikoneiden Viiraolaalsle Suunnitellun Formmaster 120 Rintatelan Ravistimen上的Valmet。Formmaster 120 Parantaa Todistetiusti Kartongin Ja Paperin Laatua Saaden Aikaan Paremman,Tasaisemman Pinnan Ja Paremmat Paremmat Paino-OminaisuudetVähemmilläRaaka-ainekustannusekustannusanekustannuksilla ja energian ja energian unitgian kilulutuksella。

formaatio ja lujuusominaisuudet parantuvat

Valmetin Uusi Formmaster 120 Parantaa Paperin Ja Kartongin formaatiotapidemmilläiskunpituuksilla ja korkeammalla ravistusvoimalla。tällälälälälälältasapainottuvallarintatelan ravistimella voidaan saavuttaa samatlujuusominaisuudetKäyttäyttämällällämatalampaaNeliömassaiömassajapidemp japidempäja iskunpituutta,ja paranta paranta siten lopputuia ominia visuakia ominia visuakia ominia emina emina emina emina eminia eminia emina emina emina eminia emineeen。

Formmaster 120ParantaaMyösLujuusominaisuusuksiaja formaatiota optimoimalla kuituverkoston rakennetta viiralla viirallaedeltääänsäverrattunasuuremmmalla,Kaksinkertaisella,Kaksinkertaisella 120 KN Ravistusvoimalla。Formmaster 120:N AnsiostaVoidaanKäyttävähemmänJauhatusenergiaa,MinimoidaTärkkelyksenKäyttöjaVähentäähentääkalanteria,Ja saavuttaa saavuttaa siltaa silti silti silti sama kiltongin kartongin jaa paperin lautaso lautaso lautaso lautaso。

formmaster 120 takaa markkinoiden ylivoimaisesti parhaan iskunpituuden ja sopii eri eri painooisille rintateloille。

markkinoiden paras iskunpituus

“eRinomainenTyökaluPaperIntekouillesilloin,Kun halutaan optimoida kartongin ja paperin ominaisuuksia。

Ravistinta suunniteltaesta otettiin huomioonMyösHuoltoonliittyvätseikat ja ja hers jaheldetettiinpäsyäsyäsäsumethttärkeimpiinhuoltokohteisiin。AsiakkaatYmpäriMaailmaa Ovat Kokeneet Formmaster 120:NKäytönJaHuollon Turvallisena,Helppona Ja Luotettavana。

Kartongin visuaaliset- ja lujuusominaisuudet parantuvatselvästi。

价值

PekkaHirsilä,Tuotemyyntipälikkö,PaperiteKnologians Myynti,Valmet,PUH。+358 10 672 6626

Markku Pohjola,VanhempiSuunnitteluinsinöri,Paperitehtaat,Valmet,PUH。+358 10 672 6354

formmaster 120 tuote-site(Englanniksi)

梅尔曼(Maailman)Johtava Teknologians的Valmet,Automation Ja Palveluiden toimittaja jakehittäjäsellu-sellu-Tulla Maailman Parhaaksi Asiakaidensa Palvelussa上的Valmetin Visiona。

Valmetin Asiakkaillen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kaiken Kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan Ytimen Muodostavat Sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- JA PaperInvalmistuslinjat JA Bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。valmetin edistykselisiin自动瘤sisuihinsisältyvätniinyksittäisetMittauksetkuin kuin koko tehtaan kattavat kattavat avairavatavaimetkäteenkäteenautomomaatioprojektit。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2014 Oli Noin 2,5 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaiaLaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,Sitoutuneina asiakkaidemme Menestykesenkeenksenedistämiseen -jokaPäivä。valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaq omx helsinki oy:ssä。

LueLisääwww.valmet.fi,,,,www.twitter.com/valmetglobal