ValumetToimittaaPäälaitteistot黄冈陈明纸浆纸业有限公司:N SelluteHDasprojektiin Kiinaan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote18.8.2015 KLO 11:00

ValmetToimittaaPäälaitteistot黄冈陈明纸浆&Paperin Uuteen Sellutehtaaseen,Joka Rakennetaan Kiinaan Hubein Provinssissa Sijaitsevaan Huanggangin Kaupunkiin。SelluteHtaan Suunnittelussa在Otettu Huomioon Tuotannon Jountavuus,Jolla Voidaan Vastata Markkinoiden Kehityksen。Selluntuotantolinjalla Voidaan Valmistaa Markkinatilanteen Mukaan Joko Havupuu- Tai Liukosellua。TehtaanarvioidaanKäynnistyvänVuonna2017. Valmetin Toimitukseen Kuuluvat Tehtaan KaikkiPäälaitteetPoisLukien Vain Muutamia Prosesialueutita。

Tilauksen Arvo Noin 110 Miljoonaan Euroa。TilausSisältyyValmetinVuoden 2015年KolmannenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。

“Huanggangista tulee meille UUSI toimipiste,jonne suunnittelemme kolmevaiheista investointia。在näistäensimmäinenvaihe。Olemme tehneetyhteistyötäValmetin kanssaläheskahdenkymmenen vuoden阿贾恩。Luotamme Valmetin osaamiseen JA palveluasenteeseen。Olemme iloisia saadessamme Valmetin塔曼projektinpäälaitetoimittajaksiTAMA sellutehdasinvestointi”,晨鸣SANOO Groupin toimitusjohtaja陈洪国

“Huanggangin sellutehdasprojekti陀työtäSEKA suunnittelu- ETTA tuotantotoimintoihimme Pohjoismaissa,Aasian JA Tyynenmeren alueella JA Kiinassa。Sellutehtaasta tulee maailman suurin liukosellun tuottaja JA摩projekti osoittaa asiakkaidemme luottamusta Valmetin sellu- JA liukoselluosaamiseen”,SANOO Valmetin Sellu JA ENERGIA -liiketoimintalinjan johtajaBertel Karlstedt

Tietoja Valmetin Toimituksesta.

Valmetin Toimitus on Alansa Johtavaa Teknoloiaa Tuotannon Optimoinnissa,RätälöityjenLiukosellulajienValmistuksessa,Energiatientiatientiatientiatientiatientiatientiatientiatienthkuuden Maksimoinnissa JaYmpäristövaikutustenMinimoinnissa。Toimitukseen kuuluupuunkäsittelynJA sellunkuivauskoneen erillislaitteita SEKA palveluita,monituotanto kuitulinja(ilman keittoa),korkean kuiva-aineen haihduttamo,korkeansähkötuotannontalteenottokattilasisältäenkristallisointiteknologiaan perustuvantuhkankäsittelyn,biomassan kaasutus,meesauuni JA kaustistamo。

LaitetoimitustenLisäksiToimitusSisältääProssi-JA Perussuunnittelun,Suunnittelupalveluita Ja Virtuaalisen KoulutusSimulaattorin Osalle PrusesialueistaSekäAsennus-JAKäynnistyspalveluita。

LisäksiValmetToimittaa Chenming Groupin Zhanjiangin Tehtaalle Hajukaasujen Erillispolttolaitoksen。

Tietoa Asiakkaasta Huanggang Chenming

黄冈陈明纸浆与纸张Osa山东陈明纸集团有限公司:艾克西·吉安省joka joktavista paperInvalmistajista。YhtiönToimintaanKuuluvatMetsänistutusSekäSellun JA PaperInvalmistus。Chenming Group On NoteerattuSekäKiinanEttä香港Pörsseissä。Yhtiöllä在Yli Kymmenen Tuotantolaitosta eri puolilla kiinaa。yhtiönvuotuinenpaperin tuotantokapasiteti在库斯尼尔·莫尔朱纳省吨位jasilläon noin 13 000työntekijää。

Bertel Karlstedt,Johtaja,Sellu Ja Energia,Valomet,Puh。+358 10 676 3026
宇通冯,约翰塔省,塞卢贾Energia,Kiina,Valmet Puh。+86 1360 108 9397

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.