Valmet Levererar Huvudutrustningen Till Puanggang Chenming Pulp&Paper Co.,Ltds MassabruksProjekt I Kina

Valmet Abps pressmeddelande den 2015年8月18日klockan东部时间上午11:00 (översättning)

Valomet Kommer Att Leverera Huvudutrustningen Till uanggang Chenming Pulp&Papers Nya MassabrukBelägetITADENHuanggang I Hubei-Provinsen,Kina。MassabruketÄrKonstrueratFörnCleasibelProduktionFöratMöratmöratMötaMarknadsutvecklingen。Massalinjen Kan Producera Barsulfatmassa och Dissolvingmassa beroendepåmarknadensbehov。Den Nya FabrikenBeräknasKöraIgång为2017年。Valmets Leverans OmfattarHuvudutrustningenFörutomendastnågradiquikaprocessavsnitt。

OrdervärdetÄR10110Miljoner欧元Och Ordern Inkluderas i ValmetsOrderingångFörTredjekvartalet。

“黄冈Blirvårnyatealablering,德国·斯比投资者德国·斯内尔·斯内加尔·塞纳克斯。德纳米德布里省投资者ÄR·德拉斯塔塔斯蒂图。vi har samarbetat med Valmet inära20År。沃尔斯·梅卡雷塔·伦塔尔·瓦尔梅特väljavalmetoomhuvudleverantörto to tetta projekt“,Säger陈洪国,ordförandeförchenming-koncernen。

“Huanggangs massabruksprojekt skapar arbete BADEFÖR翻ingenjörerOCH produktionspersonalen我诺登,基那,亚洲OCHStillahavsområdet。Massafabriken kommer ATT BLIvärldensstörstaPRODUCENT AV dissolvingmassa,OCH ordern VISARPåkundensförtroendeFÖRValmets kunnande Inom可能massa- OCH dissolvingmassateknologi,” 塞格Bertel Karlstedt,厨师Förvalmetsaffärslinje纸浆和能量。

OM Valmets leverans.

Valmets Leverans代表ToppmodernTeknikFöratOplyeraen Fabriks Produktion,Skräddarsydissolvingkvaliteter,Maximera Energieffektiviteten Och MinimeraMiljöpåverkan。I LeveransenIngårSpectiellutrustning och serviceförvedhanterings-ochmassatorkområdet,FiberlinjeFörBådeLöv-och Brace(exklusive Kokeri),IndunstningsanläggningMedhögtorsubstans,HögfektivSodapanna Med Inbyggt Kristalliseringssystem,Mesaugn Och Busticalsystem,Mesaugn Och Bausticalsystem。

Förutomden Levererade UtrustningenIngår流程 - och Basprojektering,Detaljprojekteringstjänsterochsimulatorträningivirivilsiteförutvaldaområdssamtrådgivingvid安装ochingångkörning。

Parallellt Med LeveransavtaletFöruangganghar Chenming Och ValmetKommitÖverensOm En Leverans AV En Sectionat Icke-KondenserbarGasförbrännningsugnTill Chenming-Koncernens Bruk I湛江。

信息来源:黄冈晨鸣

黄冈陈明纸浆纸ÄR恩德尔公平山东山东陈明纸集团有限公司SOMÄRZHEAV de Ledande Papperstilleverkarna I Kina。koncernens verksamhet omfattar skogsinplantering,massa-och pappertilleverkning。Chenming-KoncernenÄrNoteratBådePåbörsenikinaoch i香港。företagetharferÄn10produktionsanläggningarruntom i kina。koncernensÅrligapapperspra​​pttionskapacitetÄr6 miljoner ton och har ca13 000antällda。
公司交流

FörMer信息Kontakta:
Bertel Karlstedt,纸浆和能源,Valmet,Tel。+358 10 676 3026
玉龙冯,副总裁,纸浆和能源副总裁,Valmmet,Tel。+86 1360 108 9397

Valumet CorporationÄRden Ledande Globala utvecklaren ochlevectörenav teknik,自动化och服务Inom massa-,pappers-och Energiindustrin。ValmetsMålÄRatt eat ge新浪KundervärldensBästa服务。

Valmet Har Omkring 1500 Medarbetare I Sverige Som Jobbar INäraMamarbeteMed Ett Stort Antal Kunder。我Sverige Kommer Tekniken I Tre AV Fyra PappersbrukFrånOss。vi har flera produktions-och研发增强仪varav destörstafinnsigöteborg,卡尔斯塔德och sundsvall。

Valmets服务inkluderar allt från外包av underhåll直到reservdelar och förbättringar av fabriker och anläggningar。Vårt starka teknikutbud omfattar såväl hela massafabriker och producduktionslinjer för mjukpaper, kartong och paper, som kraftverk för production av bioenergi。Valmets avancerade automationslösningar sträcker sig från enstaka mätningar till omfattande, nyckelfärdiga automationsprojekt för hela anläggningar。

valmetsnettoomsättning2014 var cirka 2,5 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄRNTERATPÅNASDAQOMXHelsingforsbörsen。

MER信息FINNS POwww.valmet.se.se.www.twitter.com/valmetglobal.