ValmediLta Edistyksellinen Vara- JA Kulutusosien在线 - Palvelu

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 31.3.2014 klo 11:00

Valmet on the tuonut markkinoille uuden verkpohjaisen eServices -palvelun massa- paperi- ja energiateollisuusasiakailleen。eServices-palvelun loytaa osoitteestaeservices.valmet.com.

Teollisuudenalallaalaan Johtava Sovellus Tarjoaa Helpon JaNopeanPääsynVara-Ja KulutusosatietoihinSekäYhteyteen Teknisen Tuen Ja Paikallisten Varaosa-Asiantuntijoiden Kanssa。eservices-sovelluksen kautta asiakkaat voivattehdäkyselyätaoteidenteknisistäominaisuuuksista,托里纳省乔伊斯塔,Hinnoista Ja Saatavuudesta。

Valmet Palvelee Yli 2 000 Tehdasta Ja Laitosta 85 MaassaYmpäriMaailmaa。VuosittainValmediltaLähtieyli150000 varaosatoimitusta。Massa-paperi- ja Energiateollisuusasiakkaatkeskittyvätkustannuskilpailukyvynylläpitoonlisäämällätuotannonjakunnossapidontuottavuutta。Siksi OnTärkeää,欧卡特·瓦拉瓦诺凯斯塔·瓦萨·奥基纳·埃涅泰·奥基纳·涅涅金·埃文克·凯安塞斯·肯索塔赫本Kulutusosien Saatavuus varkistaakeskeytymättömäntootannon。

Uusi kanava perustuu asiakastarpeisiin

Asiakkaat Ovat Jo Ilmaisseet Kiinnostuksensa Vercon Itsepalvelukanaviin。“Tekemämmekyselyn mukaanlähes80个prosenttia asiakkaistamme上innostunut uusista helpoistatyökaluista,joilla他löytävättarvitsemansa varaosat JApystyvättarkistamaan niiden hinnan JA toimitusajan。Palvelun kautta asiakkaammepääsevätverkossakäsiksi意林400 000 tuotenimikkeeseen”,SANOO Valmetin varaosapalveluista vastaava johtaja ISMO Katila。

eservices-palvelussa asiakkaat voivat hakea osia,tehdäkyselyjäjahankkiatietoa tootteidenyleisestäsaatavuudesta。Hakuja VoiTehdäEsimerkiksituoteluokituksen,Varaosanumeron Tai -Kuvauksen Perusteella。“Tarkemman Tiedon Saamiseksi Palvelu VaatiiRekisteröitymisen。Rekisteröitynytasiankas saa tietoa esimerkiksi omienvaraosanumerinointijärjestelmiensämukaistelmiensämukaistelmiensaaatavuudesta,Toosteiden Toimitusajoista Ja Hinnoista”,Katila Kertoo“。

palveluunmyösmobiililaitteilla

Valmetin eServices tarjoaa uuden nopean kanavan varaosien hallintaan myös vikatilanteissa, jolloin apua yleensä tarvitaan nopeasti。eServices palvelun avulla asiakkaat voivat saada tietoja varaosista ja ottaa yhteyttä Valmetiin kellonajasta tai maantieteellisestä sijainnista riippumatta。Sitä voi helposti käyttää myös älypuhelimilla ja muilla mobililaitteilla”,summaa Valmetin varaosista Pohjois-Amerikassa vastaava Michael D Nelson。

瓦尔麦特公司股价

LisätietojaAntaa:
Ismo Katila johtaja varaosapalvelut Valmet puh。040 705 8393
Michael D Nelson,Johtaja,Varaosapalvelut,Pohjois-Amerikka,Valmet,Puh。+1 608 346 6220
安妮帕洛伊莫 - 塞佩纳,约翰省,服务营销,普赫。050 3592152.

Valmet Oyj在johtava sellu maailman上,paperi- energiateollisuuden teknologia- palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal