瓦尔麦特公司investoi uuteen palvelukeskukseen Aasian ja Tyynenmeren alueella

瓦尔麦特公司Oyj): n lehdistotiedote 18.12.2014 klo 12:00

瓦尔麦特公司在paattanyt rakentaa uuden palvelukeskuksen Indonesiaan, joka yksi Valmetin tuotteiden ja palvelujen keskeisista markkinoista Aasian ja Tyynenmeren alueella。Uusi palvelukeskus tulee Jaavan saarelle Jakartan alueelle, ja taysin toimintavalmis vuoden 2017 alussa。

“Naemme hyvia mahdollisuuksia palvelutoiminnan kasvulle Aasian ja Tyynenmeren alueella。Investoinnin jalkeen pystymme tarjoamaan alueen sellu、paperi ja energia-asiakkaillemme entista laajemman palveluvalikoiman。Investoinnin myota valikoimaamme sisaltyvat telapalvelut、kattilapalvelut kuitulinjojen huoltopalvelut, tehdasparannusratkaisut, paperikoneiden kudokset ja suodatinkankaat”, sanoo Valmetin Palvelut-liiketoimintalinjan johtajaJukka Tiitinen

Paikallinen lasnaolo vahvistuu

“Investointi tukee Valmetin toimintaa alueella mita suurimmassa maarin。Olemme lahella asiakkaidemme toiminta-aluetta。Toimitamme ymparistoa suojelevia teknologioita ja edistamme kestavaa kehitysta kaikin tavoin。Asiakkaiden suorituskyvyn parannukset ja kilpailukyky ovat avainasioita meille”, sanooHannu t Pietila,Valmetin Aasian ja Tyynenmeren alueen johtaja。

Keskus palvelee Valmetin sellu、paperi ja energia-asiakkaita可可Aasian ja Tyynenmeren alueella。在alueella Valmetilla suuri asennettu konekanta,米卡antaa hyvan alustan palvelujen kasvulle。

上要hetkella Valmetilla palvelukeskukset Aasian ja Tyynenmeren alueella Thaimaassa, Etela-Koreassa ja Australiassa。

“Indonesiaan perustettava uusi palveluliiketoimintakeskus陀meidat merkittavasti lahemmaksi alueella toimivia asiakkaitamme”,Tiitinenpaattaa。

瓦尔麦特公司股价

Jukka Tiitinen, Palvelut-liiketoimintalinjan johtaja瓦尔麦特公司(puh。+ 1 404 433 0937

Hannu t . Pietila Aasian ja Tyynenmeren alueen johtaja,瓦尔麦特公司(puh。+ 66 81 862 1122

瓦尔麦特公司股价在maailman johtava sellu、paperi ja energiateollisuuden teknologia - ja palvelutoimittaja。11 000年ammattilaistamme ympari maailmaa tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。

Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat形式化kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。Vahvan teknologiatarjontamme ytimen muodostavat kokonaiset sellutehtaat, pehmopaperin、kartongin ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。

200年yli Valmetilla vuoden teollisuushistoria, ja yhtio syntyi uudestaan sellu, paperi - ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj): sta joulukuussa 2013。2013年Valmetin liikevaihto vuonna奥利noin 2,6 miljardia euroa。在tulla Valmetin tavoitteena maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

森Valmetin paakonttori sijaitsee Espoossa ja osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy: ssa。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal