Valmet hyväksytty jäseneksi YK:n全球契约-aloitteeseen

Valmet Oyj, lehdistötiedote, 28.1.2014 kelo 11.00 EET

Valmet Oyj on hyväksytty Yhdistyneiden kansakuntien (YK)全球契约-aloitteen (UNGC) yritysjäseneksi 13.1.2014 alkaen。Aloitteen allekirjoittaminen vahvistaa Valmetin sitoutumista vastuulliseen ja kestävän kehityksen mukaiseen toimintaan。

"全球主义者toimivana teknologian ja palvelujen toimittajana olemme päivittäin tekemisissä erilaisten kulttuurien ja yhteisöjen kanssa eri puolilla maailmaa。YK:n关于erinomainen yhteinen viitekehys的全球契约,jonka arvoja Valmet kunnioittaa ja haluaa edistää”,kertoo Valmet Oyj:n toimitusjohtaja Pasi Laine。

全球契约关于Yhdistyneiden kansakuntien käynnistämä mailman suurin yhteiskunta- ja yritysvastuualoite, jonka YK:n entinen pääsihteeri科菲·安南käynnisti vuonna 2000。Siihen osallistuu yli 8 000 yritys- ja muuta jäsentä 135 maasta。阿洛伊汀jäsenet ovat sitoutuneet vapaaehtoisisesti edistämään liiketoiminnassan kymmentä kansainvälisesti tunnustettua periaatetta, jotka koskevat ihmisoikeuksia, työntekijöiden oikeuksia, ympäristön suojelua ja korvastustamista。Valmetin toimintaperaatteet ovat全球紧凑kymmenen periaatteen mukaisia。

卢lisää Yhdistyneiden kansakuntien全球Compactista osoitteessahttp://www.unglobalcompact.org/

瓦尔麦特公司股价

Lisatietoja antavat:
Anu Salonsaari-Posti, Viestintä- ja markkinointijohtaja, Valmet, puh。+358 50 453 4262
劳拉·坎塔宁,维美德的可持续发展主管。+358 50 337 4473

Valmet Oyj关于邮差johtava sellu-, paperi- ja energiateollisuuden技术- ja palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme ja ovat sitoutuneita asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat kaiken kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。瓦瓦技术学家atarjoomamme ytimen muodostavat kokonaiset sellutehtaat-, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。

Valmetilla on yli 200 vuoden teollisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukuussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2012 oli noin 3 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena对tulla mailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa, ja sen osakkeet on listattu NASDAQ OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaa:www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal