Valmetille paras A-luokitus CDP:n ilmastoo -ohjelman listauksessa toista vuotta peräkkäin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 20.1.2020 klo 11:00

Valmetin toiminta ja strategia ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi on huomioitu CDP:n ilmastoo -ohjelman listauksessa parhaimalla -luokituksella toista vuotta peräkkäin。CDP:n arvio perustuu yritysten toimittamiin tietoihin vähähiilisen teknologian ja ratkaisujen kehittämisestä, päästöjen vähentämisestä sekä ilmastoriskien pienentämisestä edellisellä raportointikaudella。

Valmetilla on systemaattinen ohjelma CO2-päästöjen vähentämiseksi omassa toiminassaan, painopisteenä kestävä kuljetus, energiatehokkuuden lisääminen ja prosessien optiminti。Valmet tutkii aktiivisesti uusia mahdollisuuksia sekä tuo markkinoille uusia innovaatioita, jotka tehostavat energia-, vesi- ja materiaalitehokkuutta sekä päästöjen vähentämistä asiakkaan käytön aikana。

“您好ylpeänä vastaan tunnustuksen jatkuvalle työllemme ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi。CO2-päästöjä图利vähentää图利纳的地址,我有一个全球性的名字。Asiakkaamme selu -, paperi- ja energiateollisuudessa tavoittelevat aktiivisesti pienempiä CO2-päästöjä, ja Valmetin teknologialla ja uusilla innovaatioilla on tärkeä rooli kehityksessä。Ratkaisumme mahdollistavat asiakkaillemme energiankäytön vähentämisen ja sitä kautta myös CO2-päästöjen pienentämisen”,sanooLauraPuustjärvi.,KestävänKehityksenJohtaja,Valmet。

Valmetin tavoitteena见tehdä uusiutuvista raaka-aineista kestäviä ja vastuullisia tuloksia。Valmetin kokonaisvaltainen Sustainability360º-ohjelma keskittyy viiteen painopistealueesseen: kestävä hankintaketju;työterveys, -turvallisuus ja ympäristö;ihmiset ja suorituskyky;愿你早日康复。

Paras A-luokitus CDP:n ilmastoo -ohjelmassa jatkaa Valmetin erinomaista menestystä kestävän kehityksen arvioinneissa。Vuoden 2019 aikana Valmet valittiin道琼斯kestävän kehityksen indeksininSekäethibel可持续发展指数(ESI)卓越欧洲 - 印度克林。LisäksiValmetPalkittiin Pronssiluokituksella Robecosamin Vuosittaisessa可持续发展年鉴2019 -ARVIOINNISSA。ecovadisinviimeisimmässäkestävänkehityksenarvioinnissa valmet sijoittiui aghaimman yhden prosentin joukkoon kaikista arvioiduistayhtiöistä。

Tietoa CDP: sta
CDP onKansainvälinenvoittoatavoittelematonjärjestö,Joka OhjaaYrityksiäJAvaltioitaVähentämäänKasvihuonekaasujenPäästöjäSekäSuojelemaanVesistönäJAMETSIÄ。

CDP:n lista ilmato -ohjelmaan tänä vuonna julkisesti osallistuneista yrityksistä löytyy CDP:n verkkosivuiltahttps://www.cdp.net/en/companies/companies-scores

Lisätietoa:
LauraPuustjärvi,KestävänKehityksenJohtaja,Valmet,Puh。050 337 4473.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.