Valmet vahvistaa likitoimanansa ostamalla paperitolisuuden teknologia- ja palvelutoimittaja PMP Groupin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 11.9.2020 klo 15:30

瓦尔麦特公司11日。syyskuuta 2020 allekirjoittanut sopimuksen puolalaisen PMP Groupin ostamisesta。Yrityskaupan velaton arvo在64 miljoonaa euroa,戎卡lisäksi osapuolet ovat sopineet ehdollisesta ja rajoitetusta lisäkauppahinnasta。Kaupan arviodaan toteutuvan aikaisintaan 1。lokakuuta 2020。

PMP集团将为我们提供新的纸张和纸张,并为我们提供新的纸张和纸张,为我们提供新的纸张和纸张。Tilikautena 2019 yhtiön liikevaihto oli noin 70 miljoonaa euroa。Yhtiö työllistää noin 650 henkilöä, joista suurin osa työskentelee Puolassa ja loput Kiinassa, Yhdysvalloissa ja Italiassa。

Jari Vähäpesola, Valmetin paperit - likitoimintalinjan johtaja:

yritysoto yhdistää kaksi yritystä erilaisilla tarjoomilla ja asiakassegmenteillä。PMP:n teknologia ja palveluportfolio pienille ja keskikokoisille pehmopaperi-, kartonki- ja paperikoneille täydentää erinomaisesti Valmetin nykyistä paperitknologiaa sekä palveluita laajoissa ja nopeissa koneissa ja koneuusinnoissa。PMP:n tuoteportfolio, saaminen sekä läsnäolo strategisilla markkinoilla auttaa meitä luomaan uusia likitoimintamahdollisuuksia ja vahvistaa entisestään kyvykkyyttämme palvella paperin, kartongin ja pehmopaperin tuottajia maailmanlaajuisesti。PMP:llä在erittäin taitava tiimi, ja toivotan heidät lämpimästi tervetulleeksi Valmetiin ", sanooJari Vahapesola, johtaja, paperit - likeiiketoimintalinja, Valmet。

Mirosław Pietraszek, PMP集团总裁:

"在卡帕林的人民中,我们的历史是这样的" "我们的历史是这样的" "我们的历史是这样的" "我们的历史是这样的"Olen vakuuttunut, että yhdistetyt teknologia-, tuotanto- ja henkilöresurssimme mahdollistavat meille uusia ulottuvuuksia avainmarkkinoillamme ja vievät lopulta koko paperiteollisuutta eteenpäin ", sanoo米罗斯拉夫·PietraszekPMP集团总裁。

PMP网站pitkä historia sellu- ja paperiteollisuudessa

PMP组在纸张上,有一定的差异,有一定的差异。Yhtiö on palvellut sellu- ja paperitoliisuutta yli 160 vuotta。Yhtiön 650 työntekijää työskentelevät Jelenia Górassa ja Świeciessä Puolassa, changzhou Kiinassa, Etelä-Beloitissa Yhdysvalloissa sekä Luccassa Italiassa。

Jari Vähäpesola, johtaja, paperit - likeiketoimintalinja, Valmet, puh。+358 40 558 6555
Anu Salonsaari-Posti, viestintä- ja markkinointijohtaja, Valmet, puh。+358 10 672万

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely