Valumet Toimittaa Viiraosan Uudistuksen Ajin P&P:Lle Koreanan - esittelee Innovatiivisen袖子卷 - knologian

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote18.6.2019 klo9:00

Valmet Toimittaa Viiraosan Uudistuksen Ajin P&P:N Dalseongin Tehtaalle韩国。ToimitukseenSisältyySeaniKertaa Markkinoileesiteltävä袖子卷-Teknologia。Kartonkikone PM 3:N Uudistuksella Tavoitellaanan Tuotannon Kasvua Ja Lopputuoteen Laadun Parantamista。苏万尼特景州瓦德梅勒2020年的Uusitun KoneenKäyttöönotto。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2019 ToisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

“Ajin arvostaa Valmetin osaamista JA vahvaakeskittymistäasiakaslähtöiseentuotekehitykseen维美德在jatkuvasti tarjonnut markkinoille uusia JA innovatiivisia ratkaisuja esimerkiksi energian,veden JA raaka-aineiden tehokkuuden parantamiseksi套卷上erinomainen esimerkkitästä。” Ajin P&P:N johtaja博士金斗金Sanoo。

toimituksen tekniset tiedot.

PM 3:N ToimitusSisältääääuutoksiaviiraosaan。Olemassa Oleva Fourdrinier-Viiraosa Uudistetaan Optiformer HybridiksiLisääläläläääläyläviirayksikkö,JokaHyödyntääuuttaja innovatiivista袖子卷--Teknologiaa。Hihamainen Ulkokerrs上的袖子卷 - 滴度。Hihnan Ja Telassa OlevanKengänAvullaSaaananAikaan Puristava Vedenpoistopaine。袖子卷--telateknologian ansiosta alipaineistetuaYläviirayksikköäei tarvita lainkaan。Teknologia Soveltuukin erityisen Hyvin Koneuusintoihin,SilläTeknologianAvulla在Mahdollista Nostaa Vedenpoistokapasiteettia JaSamallaVähentääEnergiankulutusta。UUDISTETTAVAT Koneet Automatisoidaan.Valmet DNA-koneenohjausjärjestelmällä。

viiraltaan 5 900 mmLeveäpm3 tuottaakierrätettyjäaallotuskartonkejasuunnittelunopudella 1 300 m / min JaNeliöpainoalueella90-120 g /m²。

Tietoja Asiakkaasta Ajin P&P

Aljin P&P Co.,Ltd。在KoreAinen Aallotuskartonki-Joka Pakkausvalmistaja,Joka Perustettiin Vuonna 1975.Se Arvostaa Suuresti Tutkimus- JA TuotekehitystoimintaaSekäkestävääkekhitystäJaHaluaaoolla Johtava Yriketoiminnassa。

KättielySinetöiSopimuksen(Vasemmalta):Timo Saresvuo(Valmet),金德金,Yeon-Wook Jung(Kumpikin Ajinilta),汉语TPietilä,Sami Anttilainen Ja Tae-yeon Kwon(Kaikki Kolme Valmedilta)

汉语TPietilä,YritySmyyntijohtaja,Aasian Ja Tyynenmeren Alue,Valmet,Puh。+358 40 5034085
Sami Antilainen,Tuothemyyntijohtaja,Kartonki- Ja Paperitehtaat,Valmet,Puh。+358 407687854

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.