Valmet toimtaa uuden soodakattilan ITC:lle Intiaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 22.5.2019 klo 11:00

Valmet toimtaa uuden soodakattilan ja tuhkan uuttojärjestelmän ITC:n Bhadrachalamin sellutehtaalle Intiaan。Uusi kattila korvaa kolme olemassa olevaa kattilaa, ja sen käyttöönotto on sununniteltu vuoden 2021 lopulle。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2019 ensimmäisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tämän laajuisen tilauksen arvo on normalisti noin 50-60 miljoonaa euroa。

"Investointimme uuteen soodakattilaan on olennainen osa tehtaamme selluntuotannon lisäämistä。Huippuluokan soodakattilan toimittajan valinnassa tärkeimpinä olivat rotettavuus, energiatehokkuus ja ympäristösuorituskyky。Valmet pystyi vastaaman tavoitteisiimme", kertoo桑杰辛格ITC纸板和特种纸-分部toimitusjohtaja。

Tämä soodakattila edustaa uutta aikakautta Intian soodakattiloissa。seon huomattavasti suurempi kuin aikaisemmin Intiaan toimitetut kattilat, ja siinä on useita energiantuotannon tehokkuutta lisääviä ominaisuuksia, jotka mahdollistavat tehtaan sähköntuotannon kasvattamisen。Voimme hyödyntää tässä project jektissa teknologiajohtajuuttamme ja vahvaa paikallista läsnäoloamme Intiassa。Olemme iloisia voidessamme jatkaa erittäin hyvää yhteistyötämme ITC:n堪萨斯州heidän tuotantolaitoksensa uudistamisessa, sanooJussi Mantyniemi,Valmetin Sellu ja energia - like iketoimintalteenottoliiketoiminnan johtaja。

Sopimuksen allekirjoitus ITC:llä Secunderabadissa。Vasemmalta NK Jain ja Jussi Mäntyniemi Valmetilta sekä Sanjay K Singh, Vadiraj Kulkarni ja Nagahari K ITC:ltä。

Teknistä tietoa Valmetin toimituksesta

Valmet RECOX+ -soodakattilan kapasiteetti在2700吨kuava -ainetta vuorokaudessa (tDS/vrk)上。Kattilassa on useita energiantuotannon tehokkuutta lisääviä ominaisuuksia, kuten korkeat höyryparametrit, savukaasujen lämmön talteenotto, palamisilman esilämmitys, syöttöveden esilämmitys ja hönkäkaasujen lämmön talteenotto。Tämä mahdollistaa 20% korkeamman höyryntuotannon verrattuna tavanomaiisiin soodakattiloihin。Kattilan kokoluokka ja korkeat höyryparametrit asettavat materiaalin sununnittelulle erityisiä vaatimuksia。

Toimitukseen sisältyy myös sähkösuodatin (ESP), joka poistaa pölyhiukkaset kattilan savukaasuista。

Kattilan tuhkan kalium- ja kloriditasoja hallitaan kaksivaiheisella tuhkanuuttojärjestelmällä。Valmetin AshLeach Duo on yksinkertainen mutta tehokas ja useissa toimituksissa rotettavaksi todistettu järjestelmä。

Havainnekuva Valmetin RECOX+ -soodakattilasta, joka toimitetaan ITC:n Bhadrachalamin sellutehtaalle Intiaan。

Tietoa asiakkaasta ITC

ITC纸板和特种纸-分部的kuuluu johtaviin纸在ja kartongin tuottajiin。Yhtiön tavoitteena在täyttää monpuoliset pakkaus- ja viestintätarpeet。Yhtiö kiinnittää erityistä huomiota huipputeknologian hyödyntämiseen, ja onkin noussut Etelä-Aasian suurimmaksi pakkaus- ja painokartonkien valmistajaksi。ITC:n纸板和特种纸-分部在11张纸上的kolmella eri tehtaala。Näiden vuotuinen tuotantokapasiteetti上yhteensä 80万吨。

Jussi Mäntyniemi, johtaja, talteenottoliiketoiminta, Sellu ja energia - likitoimintalinja, Valmet, puh。+358 40 769 8154
Fredrik Wilgotson, johtaja, sellu ja energia, Aasian ja Tyynenmeren value, Valmet, puh。+66 613 847 911
Varun Jain maajohtaja Intia Aasian ja Tyynenmeren value Valmet puh。+ 91 (96548) 13696

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa:www.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely