Valumet Toimittaa UudenPuunkäsittelyLinjanMetsäGroupin Joutsenon SelluteHtaalle

Valomet Oyj:NLehdistötiedote21.2.2019 KLO 11:00

Valmet在Saanut Tilauksen UudenPuunkäsittelylinjantoimituksestametsägroupinjoutsenon sellutehtaalle。LaajennustyötKännnistyvätTänäVuonnaJAValmistuvatKeväällä2020。Investointi Mahdollistaa Aiempaa SuurempienKuitupuumäärienKässittelyn。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2019年EnsimmäisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tämänkaltaisentilauksen arvo on tyypillisesti noin 10-15 Miljoonaa Euroa。

“Kuorimon laajennuksen ansiosta havupuun kuorintakapasiteettimme kasvaa kolmanneksella。TAMA tehostaa toimintaamme JA varmistaa kuorintakapasiteetinkäyttövarmuudenpitkälletulevaisuuteen SEKA mahdollistaa osaltaanmyössellutuotannonlisäämisentulevaisuudessa”,toteaa JoutsenonMetsäFibren tehtaan johtajaAri Tanninen.

“Suuritehoinenpuunkäsittelylinjammetarjoaa energiatehokkaan,turvallisen JA korkean saannon ratkaisun Joutsenon tehtaalle。Olemme iloisia,ETTA voimme jatkaahyvääyhteistyötämmeJA tarjota teollisen internetin ratkaisujemme avulla toiminnanvalvontaa,城下parantaaentisestääntehtaanpuunkäsittelyntehokkuutta”,SANOO Valmetin puun- JAsellunkäsittelyliiketoiminnanjohtaja保罗玛劳基玛

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmetin Toimitukseen Kuuluu Puun Vastaan​​ottokuljetin,jossa onsulatsjärjestelmä,散发物attistisesti tuettu Kuorintarumpu Ja Edistyksellinen Horisontaalinen Haketin。470米的UudenPuunkäsittelyLinjanKapasiteetti3.屯会。

Valmet Toimittaa UudenPuunkäsittelyLinjanMetsäGroupin Joutsenon SelluteHtaalle。(Kuva:Metsä集团)

Tietoa AsiakkaastaMetsäGroup Joutsenon Tehdas

MetsäFibrenJoutsenon SelluteHDAS在Maailman Suurin Yksilinjainen PolysulfidikeittoaHyödyntäväHavusellutehdas。MetsäFibrenJoutsenon Tehtaan vuosituotantokapasiteTi on 69万吨位。Samalla Tehdasalueella SijaitseeMetsäGroupin KartonkiteollisuudenMetsäBoardinKemihierRetehdas。Joutsenossa TuotettuKemierreKäytetäänPääasiassaMetsäBoardinMomassaTaiveKartonkituotannossa。

Mika Kokki,Myyntipäällikkö,Puun- JaSellunkäsitely,Valmet,Puh。+358 50 317 1569。

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.