Valmet toimittaa polttoposesien diageostikka-ja monitorineiteknologiaa山东孙纸业联合Stockille Kiinaan

瓦尔梅特炉成像系统

ValmetinTulipesäkamera(Valmet炉成像系统)Tarjoaa Kehittyneet Integinut infrapuna(IR)Kuvantamis-JaLämpölamittauksetHöyrykattilanKriittisillealueille。

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 21.8.2019 klo 11:00

Valmet toimtaa poltprocess diagnostiikkajärjestelmän Shandong Sun Paper Industry Joint Stockille Kiinaan。Järjestelmä asennetaan Sun Paperin uuteen soodakattilaan, ja se optimoi kattilan käytettävyyttä ja tomintaa。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2019 kolmannen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Järjestelmä toimitetaan vuoden 2019 viimeisen neljänneksen ai假名。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

Valmet on Shandong Sun Paperin tärkeä kumppani。Luotamme heidän ihmisiinsä, teknologiaansa ja ratkaisuihinsa。Uskomme heidän polttoproessin diagnostiikka- ja monitorointijärjestelmänsä auttavan meitä optimoimaan soodakattilamme tomintaa ", sanoo范达,山东太阳纸业projektipäällikkö。

“Olemme erittäin iloisia, että voimme nyt tarjota laajempaa valikoimaa sellu- ja paperiasiakkaillemme。Tämä korkean teknologian polttoproessien diagnostiikkajärjestelmä vastaa hyvin asiakkaidemme tarpeisiin, auttaa heitä parantamaan tehokkuutta ja turvallisuutta sekä tarjoaa mahdollisuuksia laajentaa edistyneeseen suljetun piirin säätöön soodakattilan päästöjen vähentämiseksi ", kertooChenglin气, Valmetin automaatio - liketoiminnan Kiinan aluemyyntipäällikkö。

Tietoa Valmetin toimituksesta

toimitussisältäääalvermet炉ir-kamerajärjestelmän。ValmetinTulipesäkamerattarjoavat erinomaisen Kuvanlaadun JaNäkösyvyydenMahdollistaenKattavan Havainnoinnin JA分析素TäydelläKuormituksella。TämäRealaikainenongelmien Tunnistaminen JA Ratkaisujen Soveltaminen Voi Johtaa KattilanParempaanKäytettävyyteen,VähentääVakavienVikojenRiskiä,ParantaaLämmönsiirtotehkuuttaJa AlentaaYlläpitokustannuksia。

Tietoa asiakkaasta山东太阳纸业

山东孙纸业联合股份有限公司,山东山东山东太阳控股集团Tytäryhtiöistä。Vuonna 1982 Perustettu Shandong Sun Holdings Group在Joktava MonikansallinenPaperiyhtymä,JokaYhdistääMetsät,Sellun Ja Paperin Valmistuksen。YhtiönPääkonttoriSijaitseeYanzhoun Alueella,Jiningin Kaupungissa Shandongin Maakunnassa,Ja Se在Johtava Kiinalaisen Paperiteollisuuden Yritys,Joka Lukeutuu Maailman 50 Parhaan PaperInvalmistajan Joukkoon。山东太阳纸在kuusipäätuotelinjaa,jotka ovat premium-päällystettypäällystettypäällystettypakkauskartonki,Korkealaatuinen kulttuuri-ja toimistopa ani,erikoiskuitua liuottava sellu,Kotitalouspaperi Ja Teollisuusuusuusiuisuusiuusiuusiuusuusiuusiuusiuusiuusiuusiuusiuusiuusi。

luelisää://www.blumebaby.com/automation-solutions/boiler-diagnostics-systems/

成林思,automaatio - liketoiminnan Kiinan aluemyyntipäällikkö, Valmet, puh。+86 21 3997 5000

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely