Valumet Toimittaa PakokaasujenPuhdistusjärjestelmändaewoo造船&海洋工程Etelä-韩国

Valomet Oyj:nLehdistötiedote27.3.2019 KLO 11.00

Valmet Toimittaa PakokaasujenPuhdistusjärjestelmät)Seitsemänuuteenkonttilaivaan,Jotka RakennetaanEtelä-Koreassa Korealaiselle Laivausyritykselle Hyundae Merchant Marine。Laivat Rakentaa Daewoo造船和海洋工程。Kyseessä在Maailman Suurimmat Konttilaivat,金京·康黎他黎他康科康高(二十英尺等量单位)。rikkipesuritoimitukset Allavat Vuonna 2019。

Pesurijärjestelmättilaussisältyivalmetin vuoden 2018年viimeisenneljänneksensaatuihin tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

Vahvaa aiempaa Kokemusta rikkipesurien toimituksista的埃里拉伊辛aluksiin。ValmetinEnsimmäinenRIKKIPESURITOIMITUSTELÄ-韩国VAHVISTAA EDELLEEN VALEMAA PesuritoImittajana Matkustaja-Ja Rahthilaivoihin。Valutila on olluttoimipisteitäkoreassayli Kahdenkymenen Vuoden Ajan Tavoitteena Varmistaa Myynti,Projektointi Ja Laitteiden Elinkaaren Tuki Paikallisille Asiakkaille。

“OlemmeYlpeitävoidessammeToimittaaTeknologiaMameAasian MarkkinoiLle。MeidänRikkipesurijärjestelmämmeMahdollistaaKestävänJaLuotettavanPakokaasujen Puhivoissen Laivoissa”,Kertoo ValmetinLaivapesurijärjestelmistelmistävavaanssimäkelä.

Yksityiskohtaisempaa Tietoa Valmetin Toimituksesta

Toimitukseen Kuuluu Asiakkaalleräätälöidyt·瑞利·瑞克基·斯图特佩拜托·罗克基·贾佩曼塔·克尼尔·塞克维尔·莱斯瓦特·斯塔尔姆。PakokaasutPestäänAvoimellaKierrolla(开环)MerivedelläSekäuljetussaKierrossa(闭环),JolloinKierrätettyyn六六号PäästöjäSeurataanjatkuvasti,JA KokoRikkipesurijärjestelmääHuottethalaAutomaatiolla。

Tietoa Asiakkaasta Hyundai Merchant Marine Co。,Ltd。

Hyundai Merchant Marine Co。,Ltd。在KoreAinen yritys,Erikoistunut Meriteollisuuden Palveluihin的Joka。Hyundai Merchant Marine Co。,Ltd。on Perustettu Vuonna 1976,JaSenpääkonttoriSijaitseeEeoulissa,Etelä-Koreassa。Yriityksellä在Yli 100 Alusta,JA KonttihuoltovoOvoRogovoRovoToO Yli 60 Merireitille JA Yli 100 Satamaa。

Tietoa Asiakkaasta Daewoo造船和海洋工程有限公司

大宇造船&海洋工程有限公司莱文拉克恩苏克森JA offshoren Sopimusvalmistaja,Joka Rakentaa Erilaisia Aluksia,Offshore-Alustoja Ja Porauslauttoja,FPSO / FPU-Aluksia,SukellusVeneitäJAHävittäjiä。Yritys在Perustettu Vuonna 1973,JaSenpääkonttoriSijaitseeeeoulissa,Etelä-Koreasa。Telakka Sijaitsee Paikkakunnalla Okpo Bay,Geojen SaarellaEtelä-Koreassa,JaSilläonKäytössään490Hehtaarin Alue。

http://www.hmm21.com/cms/company/engn/introduce/prcenter/gallerynew/container/__ icsfiles/thumbnail/2018/10/02/gallery_container01_hyundai_dream_big.jpg.jpg.jpg.jpg.

Valmet Toimittaa PakokaasujenPuhdistusjärjärjestelmänDaewoo造船&Marine EngineutionleEtelä-韩国。(Kuva:现代公关中心)

AnssiMäkelä,高级经理,海洋洗涤系统,Valmet,Puh。050 317 4173.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.