ValmetToimittaaapäällystetynKartongin Koneen图形包装国际YHDYSVALTOIHIN

Valmet Oyj:NLehdistötiedote21.10.2019 Klo 15:00

ValmetToimittaaapäällystetynKartongin Koneen图形包装国际素(GPI)TEHTAALLE KALAMAZOON KAUPUNKIIN,MICHIGANIIN,YHDYSVALTOIHIN。Investoimalla uusimpaan päällystetyn kartongin tekniikkaan GPI sitoutuu tuottamaan laadultaan erinomaisia, kustannuskilpailukykyisiä ja ympäristöä säästäviä pakkauksia päällystetystä kierrätyskartongista (CRB).KoneenKäyttöönotto上的Suunniteltu Vuoden 2022EnsimmäisellePuoliskolle。

TilausSisältyyValmetin Vuoden 2019 KolmannenVuosineljänneksenSaatuihin tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

” Tarjonnut Meil​​le Innovatiivista mutta toimivaksi todettua todettua teknologiaa saavuttaaksemme tuotteeidemme korkeat korkeat laatutavoitteet。Meillä在Ollut Valmetin KanssaHyväjaPitkäyhteistyö。suhteemme perustuu molemminpuoliseen luottamukseen,Mikän上的Erittäintärkeäämänkaltaisissasuurissa hankkeissa hankkeissa,sanoo gpi:n suunnittelun ja teknololun ja teknolololun ja teknolologian vanhempi apulaisjohtajaja生锈的米勒

” valmetilla onErittäinHyvätsuhteet gpi:iin,jaMeillä在OllutMenestyviäyhteisiäprojekteja上。Olemme Iloisia,EttäAmameollaMukanaTärkeSärkeässähankkeessaja toimittaauudenPäällystetynkartonkikoneen yhdysvaltoihin,“ sanoooo sanoooo戴夫·金,Pohjois-Amerikan Aluejohtaja Valmetilta。

Kartonkikonetuottaaapäällystettyjäkierrätyskartonkeja(CRB Eli ValkopintinenKierrätyskartonki,WLC)。Koneen Vuotuinen Kapasiteetti在Noin 500 000Lyhyttätonnia,Mikävastaa454 000Metristätonnia。

valmetin toiminnot pohjois-amerikassa

Valmetin Pohjois-Amerikan toiminnot tukevat sellu-, paperi- ja energiateollisuutta 1 344 työntekijän voimin ympäri Yhdysvaltoja, Kanadaa ja Meksikoa sijaitsevissa 18 palvelu-, tuotanto- ja myyntiyksikössä.Valmetin Toimittamat Koneet Tuottavat Vuosittain 86 Miljoonaa Tonnia Paperia,Kartonkia,Pehmopaperia Ja Massaa,Mikä,70 Prosenttia Pohjois-amerikan tuotannosta。

Tietoja Asiakkaasta图形包装

图形包装控股公司,JonkaPääkonttoriSijaitsee Atlantassa,Georgiassa,Valmistaa Kuluttajapakkauksia。Yhtiö在Johtava上,Monenlaisten Tuotteiden Paperipohjaisten pakkausratkaisujen toimittaja ruoka-,Juoma-,Ravintola-Ja Muille KulutustavaroitustavaroitaustavaroitaTavaroitaTarjoaville Yrityksille Yrityksille Yrityksille。yhtiötoimii maailmanlaajuisesti,ja se ja se yksi yhdysvaltojen suurimmista taivekartonkien ja paperipohjaisten ruokailutuotteiden tuottajista。Yhtiöllä在Johtava Markkina-Asemapäällystetysssäkierrätyskartongissa上,PäällystetysssäValkaisemattomistomissavoimakartongeissa ja valkoisissa sellukartongeissa。YhtiönLiikevaihtoVuonna 2018 Oli Noin 6 Miljardia Dollaria。yli 70toimipistettäjayli 17 000työntekijääMailemanlaajuisesti。

Kariräisänen,Myyntijohtaja,EMEA和Pohjois-Amerikka,Kartonki-Ja Paperitehtaat,Valmet,PUH。+358 40 518 0567
Dave King,Aluejohtaja,Pohjois-Amerikka,Valmet,PUH。+1 7049680521

价值
Konserniviestintä

梅尔曼(Maailman Johtava)的Valmet,automaatkaisujen ja palvelujen toimittaja jakehittäjäSellu-sellu-Tavoitteeme上的Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan Teknologiatarjonnan Ytimen Muodostavat Sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- JA PaperInvalmistuslinjat JA Bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。valmetin edistykselliset palvelut JA自动田园parantavat Asiakaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta jasuorituskykykykyäsekäsekäsekätehostavat raaka raaka raaka-aineiden ja energian ja energian ja energiankäyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,Sitoutuneina asiakkaidemme Menestykesenkeademme MenestyksenEdistämiseen -JokaPäivä。valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaqhelsingissä。

LueLisääwww.valmet.fi,,,,www.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsittely