Valmet toimittaa katkokamera- javianilmaisujärjestelmät蓝色paperin tehtaalle ranskaan

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote31. tammikuuta 2019 klo 11:00

Valmet Toimittaa Valmet IQ Web Monitoring-Katkokamerajärjestelmän(WMS)JA Valmet IQ网页检查-Vianilmaisujärjestelmän(Wis)蓝纸SAS-YhtiönPaperikone1:Lle Strasbourgiin Ranskaan。järjestelmätparantavat paperikoneen kokonaistehokkuutta。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2018NeljännenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。TyypillisestiTämänkaltaistenapplaatiojärjestelmätoimitustenarvo alle miljoona euroa。

“维美德在ollutpitkäaikainenkumppanimme monissaautomaatiojärjestelmätoimituksissa,joten luonnollisesti halusimme tutustua兵团katkokamera- JA vianilmaisuratkaisuunsa。Toimittajavalinnan aikana Valmetin kanssakäydytkeskustelut JA WMS-laitteiden调用testIt tehtaalla vakuuttivatmeidätsiitä,ETTA integroitu维美德智商-konenäköjärjestelmävastaa odotuksiimme”,SANOOVincent Muller.,蓝色纸张sähköistyksestäjaautomaatiostavestaavaPäällikkö。

“维美德pystyy toimittamaan laajoja automaatiokokonaisuuksia,joissa上mukana prosessi- JAlaatusäädöt。Katkokamera- JAvianilmaisujärjestelmätovaterittäintärkeitä,坤parannetaan laatua JA koneen kokonaistehokkuutta。Olemme innoissamme,坤voimme tarjota sovelluksia JA palveluita,jotka auttavat asiakastapääsemääntavoitteisiinsa。JatkammehyvääyhteistyötätehtaanKanssa VahvistamallaPaikallistaLäsnäoloamme“,ToteaaPatrick Rojo.,Valmetin Automaatio-LiiketoiminnanMyyntipäällikkö。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmetin Toimitus paperikone 1:LleSisältääääääääääääääääääääääääryIQ网络监控-KatkokamerajärjestelmänJAValmetIQWeb检验-Vianilmaisujärjestelmän,JossaYhdistyvätSekäLäpivalo-eteetäjastusteometriat。Nopearesoluutioiset Kamerat MonitedoivatKriittisiäProsesialueTitaJa Auttavat Operaattoreita AnysoimaanAjettavuushäiridenJuurisyitä。

Tietoa Asiakkaasta蓝色纸SAS

蓝色纸纹德黑斯特拉斯堡斯塔斯塔萨尔斯塔萨萨塔斯泰蒂斯西·莱提斯帕霍斯塔斯塔Aaltopaperiaympäristöystävällisesti。Yhtiöperustettiin vuonna 2013年,坤edellinen omistaja芬欧汇川MYI Strasbourgin LWC-tehtaan saksalaiselle Klingele集团集团-konsernille JA belgialaiselle VPK包装集团-konsernille,jotka muuttivat仙yhdeksi Euroopan suurimmista aaltopaperin tuottajista。蓝色Paperissa 160Työntekijää,JA Sen Tuotantokapasite in 400 000吨Aaltopaperia。

Patrick Rojo,Myyntiipäällikkö,自动化,Valmet,Puh。+33 612 588 297

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.