Valmet Toimittaa Kartonkikoneen Aviaineknologiata Kraft of Asia纸板&Packagingille Vietnamiin

Valomet Oyj:nlehdistötiedote8.5.2019 klo 11点

Valmet Toimittaa Kartonkikoneen Aviaineknologia亚洲纸板牛皮纸&Clackaging&Packaginginuuleen Uuteen Uuteen Uuteen ulkopakkauskartonkikoneeen,Joka Rakennetaan Phu Myssa Sijaitsevalle Tehtaalle Vietnamiin。

TilausSisältyivalmetin Vuoden 2019年EnsimmäisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

亚洲纸板牛皮纸和包装在Marubeni Corporation(Marubeni)Perustama Uusi Yritys。Uuden Yrityksen Perustamisella Ja Uudella Kartonkikoneella(PM 1)MarubeniTähtäännakoivasti越南kasvaville markkinoile。亚洲纸板和包装的牛皮纸在Saanut Luvat Miljoonan吨位,JA Yritys Suunnittelee Investoivansa Kolmeen uuteen Kartonkikoneeen Seuraavan Kymmenen Vuoden Aikana。EnsimmäisenKartonkikoneen(PM 1)Käyttöönottoon Suunniteltu Vuoden2020JälkimmäiselleVuosipuoliskolle。

toimituksen tekniset tiedot.

valmetin toimitussisältääkolmeOptiflo foudriier.-perälaatikkoa, joilla voidan saavuttaa erinomaiset profilit ja hyvä formaatio sekäOptiPress线性-puristinosan erinomaisten lopputuenteen ominaisuuuksien,korkean vedenpoiston jahyvänajettavuudensaavuttamiseksi。ToimitukseenSisältyyMyös.瓦拉-KulutusosapakettiKäyttöönottoa沃顿。

亚洲卡纸包装公司

亚洲卡夫纸盒包装有限公司(KOA)在越南,日本丸红公司在越南的经营。Marubenin toiminta keskittyy kotimaisten ja ulkomaisten tuotteiden ja hyödykkeiden maahantuontiin, vientiin ja kauppaan sekä tuotannon toimintaan eri likitoiminta -alueilla。Sellu- ja paperiliiketoiminassa Marubeni osallistuu myös metsitykseen ja tuottaa puulastuja, sellua, paino- ja kirjoituspaperia sekä kartonkia ympäri maailman。

周周,Myyntijohtaja,Kiinan Projektimyynti,Valomet,Puh。+86 139 1018 6376
Sami Antilainen,Tuothemyyntijohtaja,Kartonki- Ja Paperitehtaat,Valmet,Puh。+358 40 768 7854
Svenerik Olsson,Johtaja,Paperit-Liketoimintalinja,Aasian Ja Tyynenmeren Alue,Valmet,Puh。+66 613 860 811

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.